تهران ۱۷.۷۹° كمينه ۱۷.۶۲°  بیشینه ۱۷.۹۹°
۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۱

در خراسان جنوبی پویش کاهش مصرف گاز اجرایی شد

رحمان محمودی گفت: پویش کاهش مصرف گاز در استان با هدف فرهنگ‌سازی و دعوت از مشترکان برای مصرف بهینه گاز طبیعی اجرا می‌شود.
کد خبر: ۷۴۲۳۷

به گزارش معاصر، رحمان محمودی گفت: پویش کاهش مصرف گاز در استان با هدف فرهنگ‌سازی و دعوت از مشترکان برای مصرف بهینه گاز طبیعی اجرا می‌شود.

وی افزود: مشترکانی که ۱۰ درصد در مصرف گاز طبیعی صرفه‌جویی داشته باشند می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی www.nigc-skgc.ir و انتخاب پویش کاهش ۱۰ درصدی، افزون بر کمک به فرهنگ‌سازی شانس خود را در برنده‌ شدن جایزه ۲۰۰ میلیون‌ ریالی محک بزنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی ادامه داد: با توجه‌ به مصرف بیشتر از تولید گاز در کشور، فرهنگ‌سازی استفاده بهینه از نعمت گاز طبیعی کمک بزرگی به رفع این مشکل می‌کند.

شرکت گاز استان خراسان جنوبی برای دعوت مردم به‌ صرفه‌جویی در استفاده از گاز طبیعی اقدام‌های متنوعی از جمله نصب بیلبوردهای اطلاع‌رسانی، نصب استیکرهای مصرف ایمن و بهینه در بدنه و ایستگاه‌های اتوبوس‌های شهری، پخش تیزرهای آموزشی از صداوسیما، دیوارنویسی مدارس و ایستگاه‌های شهری، راه‌اندازی پویش لبخند آسایش و اجرای طرح سفیر ایمنی و انرژی انجام داده است.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز