تهران ۲۰.۴° كمينه ۲۰.۴°  بیشینه ۲۰.۹۹°
۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۴

امضا تفاهم‌ نامه همکاری پالایشگاه گاز هاشمی‌نژاد و دانشگاه علوم پزشکی مشهد

مدیرعامل پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد گفت: این مجتمع یکی از پالایشگاه‌های گازی کشور است و همواره حفظ سلامت نیروی انسانی شاغل به‌عنوان مهم‌ترین رکن مدنظر قرار دارد.
کد خبر: ۷۴۲۳۸

به گزارش معاصر، یحیی فیضی، مدیرعامل پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد در حاشیه امضای این تفاهم‌نامه همکاری گفت: این مجتمع یکی از پالایشگاه‌های گازی کشور است و همواره حفظ سلامت نیروی انسانی شاغل به‌عنوان مهم‌ترین رکن مدنظر قرار دارد.

وی با اشاره به موضوع خشکسالی در استان خراسان رضوی و شهرستان سرخس و شرایط کاری سخت کارکنان در منطقه عملیاتی خانگیران به‌ویژه مسئله ورود ریزگردها و بیماری‌های شغلی افزود: همسو با بهبود وضع سلامت نیروی انسانی شاغل در مراکز تولیدی صنعت نفت و حفظ هرچه بیشتر سلامت کارکنان و خانواده‌ها، تفاهم‌نامه همکاری میان این شرکت با دانشگاه علوم پزشکی مشهد امضا شد.

مدیرعامل پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد تصریح کرد: اجرای طرح‌های بهداشتی و پژوهشی در سطح دانشکده بهداشت علوم پزشکی مشهد و پالایشگاه، ارائه گزارش وضع سلامت نیروی انسانی شاغل در پالایشگاه، تحلیل و ارائه آمار، اجرای مطالعات فرزندآوری و جوانی جمعیت، ایجاد زمینه‌های علمی و اجرای سیاست‌های پیشگیرانه ایمنی، بهداشت و محیط زیست برای بهبود وضع سلامتی و بهداشت شغلی کارکنان، بخشی از اهداف امضای این تفاهم‌نامه است.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز