تهران ۲۰.۴° كمينه ۲۰.۴°  بیشینه ۲۰.۹۹°
۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶
معاون امنیتی و انتظامی استانداری سیستان و بلوچستان

آمار جان باختگان سراوان به ۹ نفر رسید

آمار جان باختگان سراوان به ۹ نفر رسید
معاون امنیتی و انتظامی استانداری سیستان و بلوچستان آخرین آمار جان باختگان روستای مرزی سراوان را اعلا کرد و گفت ۲ نفر مرد نیز جزء جان باختگان حمله موشکی صبح امروز پنجشنبه در یکی از روستاهای مرزی سراوان هستند، که آمار به ۹ نفر رسید.
کد خبر: ۷۴۳۵۸

به گزارش معاصر علیرضا مرحمتی در این رابطه اظهارکرد: ساعت چهار و پنج دقیقه صبح امروز پنجشنبه، صدای چند انفجار در محدوده شهرستان سراوان به گوش رسید که پس از بررسی‌های انجام شده، متوجه شدیم پاکستان یکی از روستاهای مرزی ایران را با موشک مورد هدف قرار داده است.

کاردار پاکستان در تهران برای ادای توضیح در باره حمله از سمت پاکستان به روستایی مرزی در استان سیستان و بلوچستان به وزارت خارجه فراخوانده شد.

وی ادامه داد: در این حمله ۲ مرد، سه زن و چهار کودک غیر ایرانی کشته شدند.

معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: یک انفجار نیز نزدیک سراوان صورت گرفته که در آنجا تلفاتی نداشتیم.

در پی انفجار دیشب در روستایی در سراوان و کشته شدن ۷ غیر ایرانی، جمهوری اسلامی ایران خواستار توضیح فوری مقامات پاکستان درباره حوادث بامداد امروز در روستای مرزی اطراف سراوان شد.

سراوان از توابع سیستان و بلوچستان در ۳۴۷ کیلومتری جنوب شرق زاهدان مرکز این استان و در همسایگی کشور پاکستان واقع شده است. / ایرنا

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز