تهران ۲۵.۴° كمينه ۲۵.۴°  بیشینه ۲۵.۹۹°
۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۱
در حاشیه پویش مردمی‌سازی مدیریت مصرف:

کاهش ۱۰ درصدی مصرف گاز بخش خانگی در خراسان رضوی در دستور کار

حسن افتخاری گفت: تلاش داریم با راهکارهای عملی در حوزه مصرف بهینه گاز در منازل، ۱۰ درصد صرفه‌جویی داشته باشیم تا این گاز در بخش صنعت مصرف و سبب جلوگیری از توقف فعالیت‌های بخش تولید شود.
کد خبر: ۷۴۳۹۶

به گزارش معاصر، حسن افتخاری روز پنجشنبه (۲۸ دی‌ماه) در حاشیه پویش مردمی‌سازی مدیریت مصرف با کاهش ۱۰ درصدی در بخش خانگی گفت: تلاش داریم با راهکارهای عملی در حوزه مصرف بهینه گاز در منازل، ۱۰ درصد صرفه‌جویی داشته باشیم تا این گاز در بخش صنعت مصرف و سبب جلوگیری از توقف فعالیت‌های بخش تولید شود.

وی با بیان اینکه خراسان رضوی رتبه دوم مصرف‌کننده خانگی پس از تهران را دارد، افزود: هم‌اکنون ۲ میلیون و ۶۵۰ هزار مصرف‌کننده بخش خانگی در خراسان رضوی وجود دارد که این مجموعه بزرگ می‌توانند گام تعیین‌کننده‌ای در مقدار مصرف گاز در فصل سرما داشته باشند.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی با بیان اینکه ایده، هر خانه یک اتاق گرم در سال گذشته، موفقیت‌آمیز بود، تبدیل ایده به فرآیند را لازمه تداوم موفقیت دانست و اظهار امیدواری کرد: با همراهی مشترکان خانگی امسال مصرف گاز نسبت به سال گذشته ۱۰درصد کاهش یابد.

به گفته افتخاری، گازی که به دلیل صرفه‌جویی شهروندان، در دسترس قرار گیرد برای صنعت و تداوم اشتغال و تولید استفاده می‌شود.

وی حمایت استانداری و مدیران ارشد شرکت ملی گاز را پشتوانه پویش مردمی صرفه‌جویی در مصرف گاز دانست و افزود: به پاس همراهی و همکاری مردم با شرکت گاز برای تأمین هم‌زمان گاز خانه‌ها و کارخانه‌ها ۱۰۰۰ جایزه ۲۰میلیون تومانی به مشترکان کم‌مصرف به قید قرعه اعطا می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی ضمن اشاره به مصوبه دولت مبنی بر پاداش صرفه‌جویی و کاهش قیمت مصرف قبوض تا حد رایگان، پویش خراسان رضوی را در استمرار این مصوبه و با نیت تشویق مردم به استفاده بهینه از این سرمایه خدادادی دانست.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز