تهران ۲۳.۸۵° كمينه ۲۳.۷۳°  بیشینه ۲۳.۹۹°
۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۷
معاون وزیر در توسعه و مدیریت منابع انسانی:

کارکنان صنعت نفت در دل تحریم‌ها با افزایش تولید خوش درخشیدند

مهدی علی‌مددی ظهر امروزدر پانزدهمین نشست شورای راهبری توسعه مدیریت صنعت نفت اظهار کرد: صنعت نفت، صنعتی تخصصی است و باید به آن توجه ویژه‌ای شود.
کد خبر: ۷۴۴۹۳

به گزارش معاصر، مهدی علی‌مددی ظهر امروز (سه‌شنبه، سوم بهمن‌ماه) در پانزدهمین نشست شورای راهبری توسعه مدیریت صنعت نفت اظهار کرد: با توجه به دغدغه ریاست‌جمهوری در موضوعات عملکرد و بهره‌وری و تأکید ویژه مقام عالی وزارت در این زمینه، پس از جلسه شورای معاونان، مهم‌ترین جلسه در صنعت نفت، جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت صنعت نفت است.

وی با بیان اینکه باید به ظرفیت درونی صنعت نفت توجه ویژه‌ای شود، افزود: ما مسئولیت سنگینی به‌عهده داریم و باید بتوانیم زحمت‌های کارکنان صنعت نفت را به منصه ظهور برسانیم. سال ۱۴۰۱ سه شرکت توانستند بخشی از زحمات و فعالیت‌های خود را در آوردگاه ارزیابی‌ دستگاه‌ها به‌نمایش بگذارند، اما شرکت ملی نفت ایران با توجه به زحمت‌های بسیار، به‌دلیل نبود ارتباط مؤثر با مجموعه سازمان اداری و استخدامی کشور نتوانست عملکرد خود را به‌خوبی نمایش دهد.

معاون وزیر در توسعه و مدیریت منابع انسانی با تأکید بر اینکه صنعت نفت، صنعتی تخصصی است و باید به آن توجه ویژه‌ای شود، گفت: تمامی برنامه‌های دولت پیرامون فعالیت‌های صنعت نفت ترسیم می‌شود، از این رو باید تلاش مضاعفی در این بخش داشته باشیم تا بتوانیم به عملکرد واقعی صنعت نفت دست‌ یابیم.

مددی در پایان یادآور شد: مدیریت برنامه‌ریزی تلفیقی صنعت نفت، قلب تپنده این صنعت است و باید بخشنامه‌های صادره در موارد مختلف به‌صورت ویژه و از طریق مطالبه از شرکت‌ها از سوی این مدیریت پیگیری شود تا در رسیدن به اهداف ما را یاری برساند.

بر اساس این گزارش در پایان این نشست از علی فروزنده، رئیس کارگروه روابط عمومی، علی غرایاق زندی، رئیس کارگروه مهندسی ساختار و بهره‌وری، حامد هاشمی ملایری، رئیس کارگروه توسعه دولت الکترونیک، مرتضی رضیئی، رئیس کارگروه سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی، امید شاکری، مدیرکل سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی راهبردی و مدیریت انرژی، جواد یزدیان، مدیرکل منابع انسانی ستاد و رئیس کارگروه پشتیبانی و جمعی دیگر از مدیران صنعت نفت به‌عنوان متولیان و دست‌اندرکاران کارگروه‌های برتر در زمینه کسب نتایج برتر در ارزیابی عملکرد وزارت نفت در سال ۱۴۰۱ تقدیر و تجلیل شد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز