تهران ۲۳.۷۳° كمينه ۲۳.۷۳°  بیشینه ۲۳.۹۹°
۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۴

انتخاب اعضای مجمع عمومی حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی

انتخاب اعضای مجمع عمومی حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی
در نشست مجمع عمومی حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی، اعضای مجمع عمومی حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی انتخاب شدند.
کد خبر: ۷۴۵۵۰

به گزارش معاصر، عبدالحسین روح‌الامینی معاون احزاب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در نشست مجمع عمومی حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی، گفت: احزاب باید با برنامه برای حل مشکلات مردم وارد رقابت انتخاباتی شوند نه رویکرد تخریبی.

روح الامینی تاکید کرد: کشور در معرض فرصتها و ظرفیت‌های بسیار زیادی هست، نباید به عقب برگشت و نباید توقف کرد، اما نباید از خطا و اشتباهات خودمان همچنین بهبود خود غافل شد.

وی افزود: در تبلیغات انتخاباتی رویکرد ایجابی و سازندگی سخت و دیر بازده است، اما پر برکت برای نظام و مردم است. اما رویکرد سلبی، تخریبی و هیجان کاذب راحت تر است اما بی برکت برای نظام و مردم است. از نظر ما به عنوان حزب توسعه و عدالت کل مناسب انتخاباتی کشور ارزش تضیعف یک لحظه و یک ذره نظام اسلامی را ندارد.

در ادامه این نشست سید سعید رئوفی دبیرکل حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی گفت: دستورالعمل چگونگی فعالیت در انتخاب در جهت حضور پرشور و انتخابات کارآمد تدوین شده و به اطلاع استان‌ها خواهد رسید.

مجلس و دولت کارآمد هر قدمی که برمی‌دارند و هر تصمیم سیاسی و اقتصادی که می‌گیرند باید منجر به افزایش سرمایه اجتماعی برای نظام شود. برای هر قدم خودمان باید به پیوست سرمایه اجتماعی توجه شود.

رئوفی همچنین به معاونان استانهای حزب توصیه کرد که تمام ظرفیت خود را در جهت هماهنگی با شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی بکار گیرند.

همچنین در این کنگره، اعضای شورای مرکزی و هیات داوری این حزب به مدت دوسال به شرح زیر انتخاب شدند:

۱- عبدالحسین روح الامینی ۲- امیرعلی امیری

ادامه منتخبان به ترتیب حروف الفبا:

۳- مهدی اقاخانی ۴- امین اسکندری ۵- حمیدرضا احمدی ۶- جعفر بی نیاز ۷- شهاب حیدری  ۸- زهره حقیقی ۹- میثم دامیده ۱۰- حسین دادخواه ١١- سید سعید رئوفی ۱۲- ابوطالب سیمیاری ۱۳- رزگار عزیزی ۱۴- سید ابوالحسن موسوی ۱۵- ناصر مولایی ۱۶- داریوش مهدوی ۱۷- عباس نصرالهی ۱۸- مهدی وکیل پور ۱۹- محمد حسن وکیل پور ۲۰- علی گل وردی ۲۱- محرم وزیری

اسامی منتخبین بازرسین:

۱- غلامرضا برزنونی ۲- میلاد محمد پناه ۳- مرتضی بهزادی

انتهای پیام

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز