تهران ۱۸.۸۵° كمينه ۱۷.۷۹°  بیشینه ۱۸.۹۹°
۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۳
رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم :

حدود ۳ همت در دست دانشجویان پول داریم

مسعود گنجی درباره آخرین وضعیت پرداخت وام شهریه دانشجویان وزارت علوم گفت: وام شهریه از برگشت وجوه اداره شده پرداخت می‌شود، امسال برگشت این وجوه اداره شده به اتمام می‌رسد.
کد خبر: ۷۴۵۹۱

به گزارش معاصر، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم آخرین وضعیت پرداخت وام شهریه را اعلام کرد.

مسعود گنجی درباره آخرین وضعیت پرداخت وام شهریه دانشجویان وزارت علوم گفت: وام شهریه از برگشت وجوه اداره شده پرداخت می‌شود، امسال برگشت این وجوه اداره شده به اتمام می‌رسد و از سال آینده اگر ردیف خاصی توسط سازمان برنامه و بودجه برای این موضوع پیش بینی نشود، از سال آینده امکان دادن وام شهریه سخت خواهد بود.

وی درپاسخ به این سوال که وضعیت پرداخت وام شهربه امسال به چه صورت خواهد بود گفت: وام شهریه امسال را به هر زحمتی باشد نمی‌گذاریم برای دانشجویان مشکل ایجاد شود و پرداخت خواهیم کرد.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم افزود: ولی برای سال دیگر هشدار می‌دهم، اگر پرداخت نشود، مقصر صندوق نیست.

وی درباره تسویه بدهی دانشجویان به صندوق رفاه وزارت علوم نیز گفت: در اثر برنامه‌ریزی‌هایی که با خیرین صورت گرفت کسانی که سررسید اقساط آن‌ها تا سال ۱۳۸۱ بود همه آن‌ها را تسویه کردیم الان به‌دنبال این هستیم که اگر خیری پیدا کنیم این کار را تا سال ۱۳۹۰ افزایش دهیم.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان افزود: در حال حاضر بدهی دانشجویان به صندوق از سال ۱۳۸۱ به بعد و حدود ۳ ال ۴ درصد است که زیاد نیست.

وی ادامه داد: بازپرداخت وام‌های دانشجویی ۶ سال طول می‌کشد، دانشجویی که الان فارغ التحصیل می‌شود ۹ ماه زمان می‌برد تا باز پرداخت وام وی شروع شود ۵ سال هم زمان می‌برد تا این وام پرداخت شود

.وی افزود: حدود ۳ همت در دست دانشجویان پول داریم که طی ۵ سال آینده برخواهد گشت.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز