تهران ۲۳.۸۵° كمينه ۲۳.۷۳°  بیشینه ۲۵.۷۹°
۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵
معاون وزیر نفت در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی:

پرداخت بن‌ کارت به کارکنان پیمانکاری صنعت نفت

مهدی علی‌مددی تأکید کرد: این مهم بعد از ارزیابی بار مالی و تنظیم شرایط و ضوابط لازم در هیئت مدیره شرکت‌های اصلی قابلیت اجرایی می‌یابد.
کد خبر: ۷۴۶۱۶

به گزارش معاصر،مهدی علی‌مددی با تأکید بر اینکه اختصاص بن‌کارت به کارکنان پیمانکاری صنعت نفت موضوعی است که باید در هیئت مدیره چهار شرکت اصلی وزارت نفت بررسی، برنامه‌ریزی و پیش‌بینی بار مالی و بودجه در پیمان با شرکت‌های طرف قرارداد شود، گفت: این موضوع در مصوبه شورای اداری و استخدامی صنعت نفت لحاظ شده است. به عبارت دیگر، وزارت نفت تنها دستگاه اجرایی است که اختصاص بن‌کارت را برای کارکنان پیمانکاری خود در راستای عدالت پرداخت مزایا دیده است، بالاخره این نیروها در یک منطقه و تأسیسات و صنعت نفت و حتی مشاغل مشابه در کنار نیروی رسمی مشغول خدمت هستند.

وی با یادآوری اینکه بر اساس بخشنامه دولت در خصوص پرداخت بن‌کارت، این موضوع فقط مخصوص کارکنان پیمانی و رسمی  و قراردادی بوده است، تأکید کرد: این ماده از بخشنامه دولت در شورای اداری و استخدامی صنعت نفت نفتیزه شده، از این رو برای عزیزان پیمانکاری صنعت نفت نیز بن‌کارت لحاظ شده است. این مهم بعد از ارزیابی بار مالی و تنظیم شرایط و ضوابط لازم در هیئت مدیره شرکت‌های اصلی قابلیت اجرایی می‌یابد.

پیگیر پرداخت نفت/ گاز کارت به کارکنان پیمانکاری صنعت نفت هستیم

علی‌مددی در خصوص پرداخت نفت/ گاز کارت به کارکنان پیمانکاری صنعت نفت نیز ادامه داد: این موضوع جزو مزایای جانبی بوده و حتما انجام خواهد شد و در حال پیگیری آن هستیم.

تصمیم‌های خوب برای کارکنان قرارداد مدت موقت

وی با بیان اینکه اخیراً بخشنامه‌ای به مدیران توسعه منابع انسانی چهار شرکت اصلی وزارت نفت در خصوص بررسی هم‌ترازی پرداختی‌های کارکنان رسمی و پیمانکاری با کارکنان قرارداد مدت موقت ابلاغ شد، گفت: نتایج این بررسی‌ها در شورای مدیران توسعه منابع انسانی صنعت نفت مطرح و بعد از آن تصمیم‌گیری خواهد شد. الحمدالله بار مالی و موضوع هم‌ترازی مورد بررسی قرار گرفته و با لحاظ توان پرداخت طبق افزایشات حقوق به‌زودی تصمیم‌های خوبی برای این دسته از کارکنان گرفته می‌شود.

معاون وزیر نفت در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی خطاب به کارکنان قرارداد مدت موقت و پیمانکاری صنعت نفت گفت: این عزیزان نگران نباشند، مدیریت‌های توسعه منابع انسانی شرکت‌های اصلی وزارت نفت به‌صورت منظم در حال بررسی طرح طبقه‌بندی پیمانکاران و بررسی هم‌ترازی پرداختی‌های کارکنان رسمی و پیمانکاری با کارکنان قرارداد مدت موقت هستند و نتایج این بررسی‌ها در راستای رویکرد عدالت محوری در پرداخت حقوق طبق نظام قانونی اقدام می‌شود.

اجرای تشریفات بدو استخدام برای پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی

علی‌مددی با اشاره به اعلام کد مجوز استخدام پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی وزارت نفت و صدور مجوزهای لازم برای شروع کار این دسته از کارکنان به شرکت‌های تابعه گفت: هم‌اکنون تشریفات بدو استخدام همچون گزینش، معرفی به طب صنعتی، عدم سوء‌پیشینه و تأییده‌های مدارک تحصیلی در حال انجام است.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز