تهران ۱۷.۷۹° كمينه ۱۷.۶۲°  بیشینه ۱۷.۹۹°
۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷
رهبر معظم انقلاب:

مهم‌ترین وظیفه دولت بهبود فضای کسب‌وکار و برطرف کردن موانع آن است

مهم‌ترین وظیفه دولت بهبود فضای کسب‌وکار و برطرف کردن موانع آن است
رهبر انقلاب اسلامی تاکید کردند: مهم‌ترین وظیفه دولت بهبود فضای کسب و کار و برطرف کردن موانع آن است.
کد خبر: ۷۴۶۵۶

به گزارش معاصر، حضرت آیت الله خامنه ای صبح امروز سه‌شنبه در دیدار جمعی از تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی کشور خاطرنشان کردند: نمایشگاهی که دیروز ما توفیق پیدا کردیم دیدیم، نمایشگاه بسیار شوق‌آور و برجسته‌ای بود. تصور می‌کنم که می‌توانیم این نمایشگاه دیروز را نمونه‌ای از نمایش اقتدار علمی و فناوری کشور معرفی کنیم.

ایشان افزودند: آن حقیقتی که به طور روشن انسان آن را مشاهده می‌کند، این است که بنگاههای بخش خصوصی تولیدی کشور ما رشد چشمگیری داشتند.

حدود یک هزار نفر از تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی صبح امروز - سه شنبه دهم بهمن ماه - با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با رهبر انقلاب دیدار کردند.

روایت رهبر انقلاب از نمایشگاه روز گذشته توانمندی‌های تولید داخلی؛ نمونه‌ای از نمایش اقتدار علمی و فناوری کشور

رهبر انقلاب در این دیدار بابیان اینکه نمایشگاهی که دیروز ما توفیق پیدا کردیم دیدیم، نمایشگاه بسیار شوق‌آور و برجسته‌ای بود، عنوان کردند: تصور می‌کنم که میتوانیم این نمایشگاه دیروز را نمونه‌ای از نمایش اقتدار علمی و فناوری کشور معرفی کنیم. ️آن حقیقتی که به طور روشن انسان آن را مشاهده میکند، این است که بنگاههای بخش خصوصی تولیدی کشور ما رشد چشمگیری داشتند. 

حضرت آیت الله خامنه ای در ادامه بهبود فضای کسب و کار را از وظایف دولت برشمردند و بیان کردند: دولت باید موانع را برطرف کند. بنده در سال گذشته در همین جلسه مواردی را به عنوان موانع بهبود فضای کسب و کار ذکر کردم. امسال در این نمایشگاه که با ۴۰ مجموعه از فعالان بخش اقتصادی صحبت کردم، اینها ابراز نارضایتی کردند. این نارضایتی از همان مسائلی بود که پیشتر تذکر داده شده و درخواست موکد داشتم این مسائل دنبال شود.

چند سالی است در این تاریخ دیدار فعالان اقتصادی با رهبر انقلاب برگزار می‌شود. رهبر معظم انقلاب همواره اهتمام ویژه‌ای به امر تولید ملی و حمایت از فعالان اقتصادی داشته‌اند. در همین راستا ایشان دیروز به مدت ۴ ساعت از نمایشگاه توانمندی‌های تولید داخل بازدید کردند.

در این دیدار تعدادی از فعالان در حوزه‌های مختلف از جمله تولیدکنندگان تجهیزات نفت و گاز و پتروشیمی، برق، انرژی‌های تجدیدپذیر، صنایع خودروسازی، معدن، صنایع فلزی، شرکت‌های فعال در فن‌آوری اطلاعات، تولیدکنندگان صنایع غذایی و کشاورزی، تجهیزات پزشکی، صنایع دستی، فعالان صنایع حمل ونقل ریلی، هوایی، دریایی و زمینی، تولیدکنندگان صنایع نساجی، لوازم خانگی حضور دارند.

 

 

 

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز