تهران ۲۰.۶۷° كمينه ۱۷.۷۹°  بیشینه ۲۰.۹۹°
۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۲

آغاز پویش "به حرمت حضرت علی (ع) می‌بخشم"

این پویش به همت اداره کل صلح و سازش مرکز حل اختلاف قوه اجرا شده و هدف آن ایجاد صلح و سازش و تشویق به گذشت در میان مردم است.
کد خبر: ۷۴۶۷۳

به گزارش معاصر، پویش "به حرمت حضرت علی (ع) می‌بخشم" از میلاد حضرت علی (ع) در سراسر کشور آغاز شده است و تا شهادت آن حضرت در ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

این پویش به همت اداره کل صلح و سازش مرکز حل اختلاف قوه اجرا شده و  هدف آن ایجاد صلح و سازش و تشویق به گذشت در میان مردم است.

 گفتنی است، حجت‌الاسلام والمسلمین «صادقی» رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضائیه روز دوشنبه (۹ بهمن) طی سخنانی در نشست شورای عالی قوه قضائيه اظهار کرد: در جریان پویش «به عشق حضرت زهرا (س) می‌بخشم» که به مدت ۳۷ روز در حدفاصل شهادت و ولادت حضرت صدیقه طاهره (س) برگزار شد، در سراسر کشور ۹۹ تن از قصاص نجات یافتند و با کمک شورا‌های حل اختلاف و صلح‌یاران، رضایت حاصل شد؛ در این پویش، چهار هزار و ۷۵۵ نفر از زندان آزاد شدند و ۳۳ هزار و ۲۶۱ پرونده نیز به سازش ختم شد.

وی افزود: از روز ۱۳ رجب (هفته گذشته) تا بیست و یکم ماه مبارک رمضان، حدفاصل ولادت تا شهادت حضرت امیرالمومنین علی علیه‌السلام نیز پویش «به عشق امام علی (ع) می‌بخشم» در جریان است.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز