تهران ۱۷.۷۹° كمينه ۱۷.۶۲°  بیشینه ۱۷.۹۹°
۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۹

اجرایی شدن 24 پروژه عمرانی، ورزشی و تفریحی در شرکت نفت و گاز آغاجاری در دهه فجر

جواد تقی‌زاده، مدیرعامل این شرکت اعلام کرد: در چهل‌وپنچمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی، براساس رویکردها و سیاست‌های تحولی وزارت نفت در دولت سیزدهم ۲۴ پروژه عمرانی، ورزشی و تفریحی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۷۴۷۲۸

به گزارش معاصر، جواد تقی‌زاده، مدیرعامل این شرکت اعلام کرد: در چهل‌وپنچمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی، براساس رویکردها و سیاست‌های تحولی وزارت نفت در دولت سیزدهم با هدف ایجاد رضایتمندی از طریق خدمات عمومی به مجموعه کارکنان و خانواده‌های صنعت نفت، ۲۴ پروژه عمرانی، ورزشی و تفریحی با استفاده از بودجه‌های سرمایه‌ای شرکت ملی نفت ایران و بودجه‌های جاری شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری اجرایی می‌شود.

وی در تشریح پروژه‌های عمرانی که با استفاده از بودجه‌های سرمایه‌ای شرکت ملی نفت در حال اجراست گفت: از مهم‌ترین این پروژه‌ها، تکمیل و بهره‌برداری از جاده امیدیه به جایزان، پس از ۱۶ سال در فروردین‌ماه سال ۱۴۰۳، تکمیل تونل بین‌شهری امیدیه به میانکوه و  آغاز به‌کار پروژه جاده معروف به چیت پلنت نیز که ارتباط میان شهرهای امیدیه، میانکوه و آغاجاری را هموار می‌کند، پس از ۲۰ سال از طریق بودجه سرمایه‌ای شرکت ملی نفت ایران خواهد بود.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت وگاز آغاجاری ساخت نخستین کارخانه آسفالت در سطح شرکت ملی مناطق نفت‌خیزجنوب با هدف رفع نیازمندی پروژه‌های عمرانی هم در شرکت نفت و گاز آغاجاری در حال احداث است که تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

تقی‌زاده با تشریح پروژه‌های ورزشی تصریح کرد: پروژه ساخت نخستین پارک دوچرخه‌سواری بانوان و پروژه بازسازی و احیای استخر کارگری قدیم پس از ۳۵ سال با هدف استفاده مستقل آقایان و بانوان در حال اجراست و در آینده‌ای نزدیک در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

وی از دیگر پروژه‌های ورزشی شرکت نفت و گاز آغاجاری را ایجاد سوله ورزشی در مجتمع ولایت و احداث پیست کارتینگ نفت بر شمرد.

مدیرعامل شرکت نفت وگاز آغاجاری با اشاره به ایجاد فضای تفریحی و ورزشی برا خانواده‌ها افزود: راه‌اندازی سالن ورزش سنتی زورخانه، خانه بازی کودک و خانه بازی‌های رایانه‌ای از پروژه‌های بود که در ۲ ماه اخیر به بهره‌برداری رسید.

تقی‌زاده احداث نهالستان برای تولید و تکثیر گیاه با گونه‌های مثمر و غیرمثمر بومی، ایجاد و احداث نخستین کارگاه کشت بافت فضای سبز با هدف توسعه و گسترش سرانه فضای سبز و ایجاد گونه‌های سازگار با شرایط آب‌وهوایی منطقه را از دیگر پروژه‌های این شرکت دانست که عملیات اجرایی آن در حال اجراست.

احداث شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهر امیدیه، ایجاد کارگاه فنس چمنی و احداث ساختمان اورژانس ۱۱۵ شهری در مناطق شرکتی، بازسازی کامل، توسعه و مرمت ۴۸ واحد از منازل سازمانی از دیگر پروژه‌های یاد شده در این گزارش است.

وی با اشاره به فرسودگی ناوگان حمل‌ونقل و خودروهای شرکت نفت و گاز آغاجاری اظهار کرد: خرید ۱۰ دستگاه مینی‌بوس و ۲ دستگاه اتوبوس با هدف تقویت ناوگان و لجستیک ترابری از دیگر مواردی است که فرآیند آن در حال اجراست.

مدیرعامل شرکت نفت وگاز آغاجاری به خرید و نصب دوربین‌های حفاظت الکترونیک در شهرستان امیدیه در فصل مشترک میان مناطق شرکتی و شهری با هدف افزایش امنیت خبر داد که در آینده نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز