تهران ۱۹.۹۱° كمينه ۱۸.۷۹°  بیشینه ۱۹.۹۹°
۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۲
معاون حقوقی رئیس‌ جمهوری:

در دولت سیزدهم توانستیم بدون برجام نفت بفروشیم

محمد دهقان گفت: شاهد موفقیت‌های بی‌نظیری در عرصه‌های مختلف هستیم و توانستیم بدون برجام نفت بفروشیم و سرمایه‌گذاری کنیم که این روند در استان بوشهر نیز بی‌نظیر بوده است.
کد خبر: ۷۴۷۳۱

به گزارش معاصر، محمد دهقان امروز (پنجشنبه، ۱۲ بهمن‌ماه) در آیین گرامیداشت سالروز بازگشت امام خمینی (ره) به میهن و آغاز دهه فجر در بوشهر اظهار کرد: در چهل‌وپنج سال گذشته شاهد انواع دسیسه‌ها علیه جمهوری اسلامی هستیم که یکی از مهم‌ترین آنها تحریم‌های فلج‌کننده به‌ویژه در عرصه اقتصادی بوده است.

وی با بیان اینکه در حوزه علمی، هسته‌ای، نانو و تکنولوژی موفقیت‌هایی نصیب مردم ایران شده که قبل از انقلاب مطلقا وجود نداشت، افزود: این نوع پیشرفت‌های اقتصادی در همه استان‌ها دیده می‌شود که در استان بوشهر، نظام جمهوری اسلامی با سرمایه‌گذاری ۱۵۰ میلیارد دلاری در عسلویه ابر طرح‌های صنعتی را اجرا کرده است.

معاون حقوقی رئیس‌جمهوری با برشمردن موفقیت‌های دولت سیزدهم در بخش‌های اقتصادی در ۲ سال گذشته، گفت: شاهد موفقیت‌های بی‌نظیری در عرصه‌های مختلف هستیم و توانستیم بدون برجام نفت بفروشیم و سرمایه‌گذاری کنیم که این روند در استان بوشهر نیز بی‌نظیر بوده است.

دهقان اظهار کرد: در دولت سیزدهم نرخ بیکاری کاهش و اشتغال افزایش یافته که این نشان از ارتقا سرمایه‌گذاری توسط بخش خصوصی با اعتماد به دولت مستقر است.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز