تهران ۲۳.۸۵° كمينه ۲۳.۷۳°  بیشینه ۲۴.۷۹°
۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۵
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه یزد:

بهره‌برداری از یکصدویازدهمین جایگاه سوخت منطقه یزد

دباقر نورالدینی گفت: جایگاه اختصاصی «ایساتیس» واقع در حوزه عملیاتی ناحیه مرکزی در بخش محمدآباد در زمینی به مساحت ۹ هزار و ۶۳۰ مترمربع افتتاح شد.
کد خبر: ۷۴۸۹۴

به گزارش معاصر، سیدباقر نورالدینی در آیین بهره‌برداری از این جایگاه که با حضور نماینده امام جمعه بخش محمدآباد و جمعی از مقام‌های محلی برگزار شد، گفت: جایگاه اختصاصی «ایساتیس» واقع در حوزه عملیاتی ناحیه مرکزی در بخش محمدآباد در زمینی به مساحت ۹ هزار و ۶۳۰ مترمربع افتتاح شد.

نورالدینی افزود: این جایگاه دارای ۱۰ نازل بنزین معمولی و سوپر با سرمایه‌گذاری ۱۷۰ میلیارد ریالی ازسوی بخش خصوصی تأمین و راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به مشکلات عدیده مردم درباره تأمین سوخت و فاصله ۱۰ کیلومتری بخش محمدآباد با مرکز شهرستان یزد اظهار کرد: امیدواریم با تلاش‌های انجام‌شده در یک سال اخیر، با افتتاح این جایگاه که در مسیر تردد خودروهای عبوری از استان‌های جنوبی کشور از جمله هرمزگان، کرمان و زاهدان واقع شده، بخش زیادی از مشکلات مردم در این بخش برطرف شود.

مدیر منطقه یزد اظهار کرد: با احتساب این جایگاه تازه‌تأسیس، هم‌اکنون در منطقه یزد ۱۱۱ مرکز عرضه سوخت آماده ارائه سوخت مطلوب و پایدار به مردم شریف استان است.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : جایگاه سوخت یزد
ارسال نظر

آخرین اخبار روز