تهران ۲۰.۶۷° كمينه ۲۰.۴°  بیشینه ۲۱.۷۹°
۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۸
نماینده رباط کریم و بهارستان در مجلس:

نوروزی: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن یک واجب عینی است

نوروزی: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن یک واجب عینی است
یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن را یک واجب عینی عنوان و تاکید کرد: حضور مردم در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن، نشان خواهد داد که ملت ایران در برابر استکبار و رژیم صهیونیستی ید واحده است.
کد خبر: ۷۴۹۲۹

به گزارش معاصر، حسن نوروزی با تاکید بر ضرورت حضور مردم در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: مشارکت و حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن یک امر واجب تعیینی و عینی است؛ چراکه این حضور وحدت بخش موجب تقویت بنیه‌های ولایت فقیه، نظام اسلامی و روحیه مقاومت در جهان می‌شود.

وی با بیان اینکه «حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن تبیین‌گر راه امامین انقلاب است»، افزود: با توجه به شرایط امروز منطقه و تحولات آن، می‌طلبد که مردم انقلابی و سخت‌کوش ایران و دل‌دادگان به اهل بیت (ع) بار دیگر حضور همگانی و انسجام ملی خود را نشان دهند.

این نماینده مجلس اظهار کرد: امروز شاهد حضور آمریکا در منطقه و جنایات رژیم صهیونیستی در جنگ و درگیری با جبهه مقاومت و به شهادت رساندن فرزندان مقاومت هستیم؛ از سوی دیگر نیز رژیم صهیونیستی هر روز در حال تهدید کردن ایران و دعوت از آمریکا برای رویارویی مستقیم با ایران است؛ در این شرایط حضور مردم در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن، نشان خواهد داد که ملت ایران در برابر استکبار و رژیم صهیونیستی ید واحده است.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز