تهران ۲۴.۹۱° كمينه ۲۴.۸۴°  بیشینه ۲۵.۷۹°
۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۸
سردار سعید منتظرالمهدی

جزییاتی از ترخیص خودروهای توقیف شده در مراکز راهنمایی و رانندگی

جزییاتی از ترخیص خودروهای توقیف شده در مراکز راهنمایی و رانندگی
مالکان وسایل نقلیه ای که صرفا در چارچوب مقررات پلیس و راهنمایی و رانندگی توقیف و به پارکینگ ارجاع داده شده اند، می توانند با مراجعه به دفاتر پلیس + 10 و یا از طریق اپلیکیشن «پلیس من» با مراجعه به قسمت پلیس راهور و «صفحه ترخیص خودرو» نسبت ...
کد خبر: ۷۴۹۵۶

به گزارش معاصر، سردار سعید منتظرالمهدی در خصوص جزییات این خبر گفت: در سالروز مبعث پیامبر رحمت و در آستانه جشن بزرگ انقلاب اسلامی؛ به جهتِ افزایشِ رضایتِ شهروندان از خادمان شان در مجموعه پلیس، بنابر تدبیر فرمانده کل انتظامی کشور مالکان وسایل نقلیه ای که صِرفا در چارچوب مقررات پلیس و راهنمایی و رانندگی توقیف و به پارکینگ دلالت داده شده اند، می توانند از تاریخ شنبه 21 بهمن 1402 با مراجعه به دفاتر پلیس + 10 در سراسر کشور و یا از طریق اپلیکیشن «پلیس من» با مراجعه به قسمت پلیس راهور و «صفحه ترخیص خودرو» نسبت به ترخیص وسیله نقلیه خود اقدام کنند.

وی افزود: ترخیص خودروهایِ توقیفی شاملِ کلیه تخلفات رانندگی و همچنین موارد مرتبط با حوزه عفاف و حجاب نیز می باشد و البته مشمول خودوهایی که دارای شکایت قضایی و پرونده مفتوح در سیستم قضایی هستند، نمی شود.

سخنگوی پلیس یادآور شد: همچنین به جهت تسهیل و مساعدت در فرآیند ترخیص، از طریق ستادِ ترخیصِ پلیس راهور فراجا نسبت به تقسیطِ جرایمِ رانندگی اقدام خواهد شد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز