تهران ۲۳.۸۵° كمينه ۲۳.۷۳°  بیشینه ۲۳.۹۹°
۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۹
مدیر موسسه مصاف

رائفی‌پور: برای انتخابات مجلس لیست می‌دهم

رائفی‌پور: برای انتخابات مجلس لیست می‌دهم
مدیر موسسه مصاف با بیان اینکه رقابت‌های انتخاباتی باید حول معیارها شکل گیرد، گفت: احتمال زیاد بنده به فهرست انتخاباتی می‌رسم و اعلام می‌کنم این افراد معیارهای ما را قبول دارند و آنها را به مردم معرفی خواهم کرد.
کد خبر: ۷۴۹۸۰

به گزارش معاصر، «علی اکبر رائفی‌پور» مدیر موسسه مصاف درپاسخ به این سوال که آیا در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی فهرست انتخاباتی می دهد؟، گفت: برای من معیارها مهم است از این رو باید شور انتخاباتی حول این معیارها شکل گیرد.

وی با بیان اینکه قبل از این نمایندگان وعده‌های آسفالتِ کوچه و خیابان را به مردم می‌دادند، اظهار کرد: اما مروز ما مسائل جدی‌تری داریم که اصلا از سوی نمایندگان بیان نمی‌شود. برای نمونه ناترازی انرژی چه می‌شود؟ و یا اشکال ساختاری بودجه چگونه حل خواهد شد؟

مدیر موسسه مصاف با بیان اینکه در انتخابات ۱۱ اسفند ماه باید حرف های کلان زده شود و بر روی اسناد بالادستی بحث و بررسی کنند، تاکید کرد: چهار، پنج سال آینده پنجره جمعیتی ما بسته می‌شود و اگر تصمیم درستی اتخاذ نشود، جمعیت آینده را از دست می‌دهیم.

رائفی پور تصریح کرد: مسائل کلان زیاد است اما فراموش می‌شود از این رو معیارها برای بنده مهم است و احتمال زیاد به فهرست انتخاباتی می رسم و اعلام می‌کنم این افراد معیارهای ما را قبول دارند و آنها را به مردم معرفی می‌کنم.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز