تهران ۲۵.۶۷° كمينه ۲۵.۴°  بیشینه ۲۶.۷۹°
۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۸
احمدی‌نژاد با کت چرم

بی‌خیال مشایی و بقایی؛ حالا صادق محصولی دنبال سبد رای احمدی‌نژاد است

بی‌خیال مشایی و بقایی؛ حالا صادق محصولی دنبال سبد رای احمدی‌نژاد است
احمدی‌نژاد بالاخره پیدا شد، اما با چهره‌ای عجیب! محمود احمدی‌نژاد با چهره‌ای متفاوت همراه دیگر اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام در مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی(ره) شرکت کرد.
کد خبر: ۷۴۹۹۳

به گزارش معاصر به نقل از آرمان ملی، یکی از همراهان احمدی‌نژاد درباره علل کبودی و ورم صورت وی در یک پست اینستاگرام نوشت: «کبودی‌ها به‌خاطر عمل جراحی پلک است.» همچنین صفحه اینستاگرام محمود احمدی‌نژاد هم درباره علت کبودی و ورم صورت در استوری نوشت: «نگران نباشد؛ کبودی به‌خاطر عمل جراحی پلک است!»

 

علاوه بر آن؛ در تصاویر منتشرشده از دیدار رهبری با مسئولان نظام محمود احمدی‌نژاد هم دیده می‌شود که کت چرم به تن دارد. او که در دوران ریاست جمهوری و دو انتخابات ۸۴ و ۸۸ به‌عنوان فردی ساده‌زیست تبلیغ می‌شد چند سالی ا‌ست که ترجیح داده‌ کاپشن مخصوص خود را کنار بگذارد و این بار یک کت چرم در دیدار مسئولان نظام با رهبری حاضر شده‌ بود.

 

*مجلس دوازدهم نه؛ ریاست جمهوری 1404

 

نمی‌توان کتمان کرد که محمود احمدی‌نژاد انسان باهوشی است و برای هر لحظه و هر اقدام خود برنامه دارد. با توجه به این ویژگی اکنون سوال است که او چه برنامه‌ای برای انتخابات دارد؟

 

عباس امیری‌فر که روزگاری در دولت احمدی‌نژاد حضور داشت و سپس راهش را از او جدا کرد در بخشی از گفت‌وگو با خبرآنلاین گفت: تلاش‌های احمدی‌نژاد برای ورود به انتخابات ریاست جمهوری است.

 

شرایط اقتصادی هم به‌گونه‌ای است که تصور و حتی توهم او این است که دولت موفق به مهار تورم و گرانی نیست؛ سپس نظام مجبور می‌شود پشت او بایستد. توهمی که تحقق آن بسیار بعید است چرا که نظام دیگر به او اعتماد نمی‌کند.

 

وی تاکید کرد: او دیگر دنبال مشایی و بقایی نیست و به‌دنبال‌ شخصیت‌های جدیدی مثل آقای بیگی، دکتر الهام، شیخ‌الاسلام و سیدحسن موسوی است‌.

 

امیری‌فر گفت: ممکن است یک تعدادی هم وارد انتخابات شوند که اگر خودش ردصلاحیت شد و یارانش رای آوردند، در کسوت معاون اولی کار کرده و خودش را از صحنه سیاسی محو نکند. آمدن او در انتخابات ۱۴۰۴ و ردصلاحیت او از سوی شورای نگهبان قطعی است.

 

وی بیان داشت: احمدی‌نژاد به‌دنبال چهره‌سازی است تا آرام آرام وارد صحنه شده در آستانه انتخابات حرف بزند و برای ریاست جمهوری برنامه‌ریزی کند. او معمولا زودتر از موعد مقرر وارد صحنه می‌شود و مشخصا که می‌خواهد به‌عنوان کاندیدای اصلی ریاست‌جمهوری فعالیت خود را علنی کند.

 

*محصولی دست راست جدید احمدی‌نژاد

 

از سوی دیگر نباید از همراهی پنهان یاران گذشته احمدی‌نژاد با او غافل ماند. در اذهان هست که برخی وزرای دولت احمدی‌نژاد در میانه راه از او اعلام برائت کردند و چنین مدعی شدند که مسیر دیگری را طی خواهند کرد،

 

اما واقعیت چنین نبود و آنها همچنان حامی احمدی‌نژاد ماندند، مانند صادق محصولی که دبیرکل جبهه پایداری است.

 

او اخیرا گفته است که «آقای احمدی‌نژاد به لحاظ اجرایی انصافا موفق بود و خدمات بسیار بزرگی هم انجام داد. ایشان از جهت عدالت‌محوری و عدالت گستری، یک استوانه محکمی را بنا کرد که قبلا به این صورت فردی را در جایگاه اجرایی نداشتیم.» اما در کنار این همراهی خواستار سودی هم هست.

 

زمانی‌که از امیری‌فر سوال شود اخبار جدیدی از چهره‌های نزدیک به آقای احمدی‌نژاد و برنامه‌ریزی‌های انتخاباتی آنان دارید؟، اظهارکرد: اگر چه اعلام کردند که در انتخابات شرکت نمی‌کنند اما با توجه به اینکه شهر شلوغ است؛ تحلیل من آن است که در لحظه آخر تعدادی از آنان برای انتخابات ورود کنند.

 

به‌خصوص آنکه آقای احمدی‌نژاد تا قبل از آستانه انتخابات آفتابی نشده بود. با توجه به اینکه او برای انتخابات ریاست جمهوری برنامه‌ریزی کرده است، قطعا برای انتخابات مجلس هم برنامه‌ای دارد و ممکن است در شهرهایی مانند تهران، تعدادی از چهره‌های ناشناس را وارد مجلس کنند اما بعید است لیست ۳۰ نفره‌ای ارائه کند.

 

وی خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم به‌خاطر شرایط و مشکلاتی که در لیست اصولگرایان وجود دارد؛ تعدادی از چهره‌های نزدیک به او در آن لیست قرار گرفته و خودشان را برای انتخابات ریاست جمهوری آزمایش می‌کنند.

 

امیری‌فر درباره اینکه ممکن است که چهره‌های نزدیک به ایشان در لیست تشکل‌هایی چون شریان، رزما و... حضور یابند، اظهارداشت: بعید است، آنچه شاخص است، پایداری‌ها هستند و آقای احمدی‌نژاد در قالب پایداری ورود نمی‌کند اما این جبهه از اسم احمدی‌نژاد و سبد رای او استفاده می‌کند.

 

دیدید که آقای محصولی چه دفاع عجیبی از آقای احمدی‌نژاد کرد.

 

وی همچنین در پاسخ به این سوال که  برخی‌ها معتقد هستند که آقای محصولی پیش‌برنده نگاه آقای احمدی‌نژاد در فضای سیاست است، نظر شما چیست؟

 

افزود: هم آقای احمدی‌نژاد روی ثروت محصولی حساب می‌کرد هم جبهه پایداری متکی به ثروت اوست.

 

دفاع اخیر آقای محصولی هم به معنی ارتباط او با احمدی‌نژاد نیست و تا جایی‌که اطلاع دارم ارتباط خاصی ندارند.

 

همان‌طور که در انتخابات ریاست جمهوری برخی از سبد رای احمدی‌نژاد استفاده کرد؛ پایداری‌ها و آقای محصولی هم به‌دنبال همان است.

 

*علاقه دختر ایتالیایی به احمدی‌نژاد

 

از سوی دیگر احمدی‌نژاد هنوز طرفدارانی در جهان دارد.

 

اخیرا یک سایت نوشت: سیلویا والریا، مدلینگ و دختر شایسته ایتالیایی جهان که اکنون ۳۱ ساله است و ۱۱ سال گذشته مولف کتاب «یک روزی یک رئیس‌جمهوری بود» احمدی‌نژاد را مرد واقعی می‌داند.

 

کتاب ۸۱ صفحه‌ای سیلویا با عنوان یک روزی یک رئیس‌جمهوری بود در کتابفروشی‌های سراسر ایتالیا به قیمت ۹ یورو عرضه شده است.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز