تهران ۲۳.۷۳° كمينه ۲۳.۷۳°  بیشینه ۲۳.۹۹°
۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۲
با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس:

مراسم کلنگ زنی احداث کارخانه کاشی و سرامیک ارسنجان در ۵ فاز

حسن شیخ نیا در این مراسم افزود: مردم شایسته دریافت بهترین خدمت هستند و باید با تمام توان به مردم خدمت خالصانه داشت تا رضایت آن‌ها را به‌دست آورد.
کد خبر: ۷۵۰۰۷

به گزارش معاصر، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری با اشاره به اینکه مردم شایسته دریافت بهترین خدمت هستند و باید با تمام توان به مردم خدمت خالصانه داشت تا رضایت آن‌ها را به‌دست آورد، تصریح کرد: احداث کارخانه های کاشی و سرامیک در ارسنجان گامی موثر و ارزشمند در تکمیل زنجیره تولیدات صنایع فرادستی و فرودستی است لذا سیاست دولت تکمیل زنجیره ارزشی با توجه به صرفه اقتصادی است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، حسن شیخ نیا در بدو ورود به شهرستان ارسنجان ضمن زیارت و غبار روبی قبور مطهر شهدا چندین طرح در حوزه عمرانی، صنعتی و زیربنایی را افتتاح و کلنگ زنی کرد.

وی در حاشیه مراسم کلنگ زنی احداث کارخانه کاشی و سرامیک ارسنجان با اشاره اینکه این پروژه یکی از بزرگترین پروژه ها در بخش زنجیره ارزش حوزه معدن و صنایع معدنی است، افزود: صنعت کاشی و سرامیک یکی از صنایعی است که می تواند صنعت این شهرستان و استان را متحول کند و اشتغال آفرینی قابل توجه این پروژه در پنج فاز می تواند دغدغه ها و نگرانی های مسؤلین برای اشتغال را تا حد وافری مرتفع و پوشش دهد.

معاون استانداری فارس مدیریت زمان و تدوین برنامه زمانبندی برای به حداقل رساندن اتمام این پروژه را بسیار حایز اهمیت عنوان و اشاره کرد با انجام کار عملیاتی با دقت و سرعت متناسب ، مردم این منطقه و مجاور و استان بتوانند از برکات این پروژه بهره مند شوند

شیخ نیا سرمایه گذاری ۲۵۰۰ میلیارد تومانی در این پروژه را برای اقتصاد استان تحول آفرین خواند و ادامه داد: ایجاد اشتغال ۱۱۷۰ نفر نیروی انسانی که در پنج فاز پیش بینی شده است بدون شک با حمایت همه جانبه دولت انقلابی و مردمی برکات و اثرات این پروژه بسیار مهم و حایز اهمیت است که در صنایع بالادستی و پایین دستی مورد اتکا و بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی مجاورت این واحد صنعتی با معادن غنی در این محدوده جغرافیایی که قطب اصلی تامین خاک نسوز در کشور است را بسیار کلیدی و خطیر عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد: فاز اول آغاز فعالیت این کارخانه در اوایل سال ۱۴۰۴ افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز