تهران ۱۷.۷۹° كمينه ۱۷.۶۲°  بیشینه ۱۷.۹۹°
۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۹

مراسم اختتامیه دومین دوره مسابقات بزرگ قرآن كریم استانی شركت نفت و گاز اروندان

مهندس عذاری اهوازی گفت: اُنس و همه گیری قرآن سبب می شود تا کانون های خانواده تقویت شود
کد خبر: ۷۵۰۲۷

به گزارش معاصر، ظهر روز گذشته آیین اختتامیه دومین دوره مسابقات بزرگ قرآن کریم با حضور عبدالله عذاری اهوازی مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان، حجت الاسلام و المسلمین عادل پور امام جمعه خرمشهر، سواری معاون سیاسی فرماندار خرمشهر، حجت السلام حردانیان مسول دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی استان خوزستان، جمعی از روسا و کارکنان، قاریان و شهروندان خرمشهری در سالن همایش های اتاق بازرگانی این شهر برگزار شد.

در این آیین مهندس عذاری اهوازی ضمن تبریک ایام‌ الله دهه فجر، ولادت با سعادت امام حسین علیه السلام و اعیاد شعبانیه اظهار داشت: ظرفیت های بسیار خوبی برای فعالیت قرآنی در شهرهای خرمشهر، هویزه و سوسنگرد وجود دارد و برگزاری کلاس های آموزش قرآن می تواند فرهنگ قرآنی را به نحوی شایسته ترویج کنند.

وی ادامه داد: اُنس و همه گیری قرآن سبب می شود تا کانون های خانواده تقویت شود و در این مسیر از همه فعالان قرآنی درخواست دارم تا توجه به قرآن را جدی بگیرند و در جهت گسترش آن در تمام ابعاد تلاش کنند.

در ادامه مراسم امام جمعه خرمشهر با اهدای لوحی ضمن تقدیر از زحمت مدیرعامل و مسولین امر فرهنگی شرکت نفت و گاز اروندان گفت: این اقدام شرکت نفت و گاز اروندان قابل ستایش است و نمونه خوبی برای سایر شرکت ها و سازمان هاست و افزود؛ قرآن کریم سرشار از پندها و آموزه های دینی است و انسان باید علاوه بر قرائت قرآن با تدبر و تفکر در معانی قرآن این آموزه ها را در زندگی خود به کار گیرد، زیرا قرآن چراغ راهی مختص همه زمان هاست و هیچگاه تعالیم آن قدیمی نخواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین عادلپور در خصوص حضور حداکثری در انتخابات افزود: حضور در انتخابات یک وظیفه شرعی است و مردم با انتخاب درست و رای دادن به فرد اصلح می توانند در سرنوشت شهر و دیار خود سهیم باشند.

علی حسن زاده مسول دارالقرآن کریم شرکت نفت و گاز اروندان در این مراسم در گزارشی اظهار داشت؛ در این مسابقات که در سطح وزارت نفت کم سابقه میباشد، بیش از ۱۷۰۰ تن از برادران و خواهران در چندین رشته قرآنی با هم بمدت یک هفته به رقابت پرداختند و سرانجام ۸۰ نفر به عنوان نفرات برگزیده این دوره از مسابقات معرفی شده و در انتهای این آیین با اهدای لوح سپاس و هدایای نقدی از آنها تقدیر بعمل آمد.

.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز