تهران ۲۱.۷۳° كمينه ۲۱.۵۱°  بیشینه ۲۲.۷۹°
۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۹
قالیباف:

سپاه پاسداران چشم و چراغ ملت ایران است

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که سپاه پاسداران چشم و چراغ ملت ایران است، گفت: امروز سپاه پاسداران در جهان به نماد مقاومت علیه زورگویان و سلطه‌گران تبدیل شده و الگوی موفق برای ایستادن نیروهای فداکار مردمی در برابر قدرت‌های زیاده‌خواه ایجاد کرده است.
کد خبر: ۷۵۰۴۱

 

به گزارش معاصر، محمد باقر قالیباف در جلسه علنی امروز مجلس در نطق پیش از دستور خود با تبریک سالروز ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار به مردم ایران و تمام مجاهدان فداکار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: به ارواح شهدای سرافراز سپاه درود می‌فرستم؛ سپاه پاسداران در جهان به نماد مقاومت علیه زورگویان و سلطه‌گرایان بدل شده است و توانسته الگویی موفق برای ایستادن نیروهای فداکار مردمی در برابر قدرت‌های زیاده‌خواه ایجاد کند.

وی اضافه کرد: آموزه‌های امام راحل و قدرت خداباوری و مردم‌باوری ملت ایران باعث شد که از جوانان عادی کشاورز و کارگر و دانشجو در شهرها و روستاها قهرمانانی همچون شهیدان سلیمانی، همت، باکری، باقری، کاظمی و شوشتری پرورش دهد و دژی مستحکم به نام سپاه پاسداران را ایجاد کرد که ضامن امنیت و آرامش مردم ایران و حفاظت از این آب و خاک و مایه امید مستضعفان و بی‌پناهان جهان است.

رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: سپاه پاسداران چشم و چراغ ملت ایران است و همه ما قدردان مجاهدت شبانه روزی تمام عزیزان پاسدار در سپاه هستیم و از خداوند متعال توفیق روزافزون آنها را خواهانیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین با تبریک ولادت حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز به مردم ایران و جانبازان سرافراز کشور گفت: ما در مجلس یازدهم تلاش کردیم تا مطالبات جانبازان و ایثارگران و خانواده‌های ارجمند شهدا را در نظر داشته باشیم؛ در برنامه هفتم پیشرفت کشور نیز احکام مهمی در این خصوص تصویب شده که امیدوارم با اجرای درست باعث رضایت خاطر یادگاران سربلند دفاع مقدس شود.

قالیباف در ادامه با قدردانی از حضور باشکوه ملت عزیز و سربلند ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن و جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: صمیمانه قدردان مردم در تمام شهرها و روستاها هستیم که با اتحاد و یکپارچگی پشتیبان امنیت و آرامش ایران عزیز هستند.

وی افزود: ایستادگی باشکوه مردم پای آرمان‌های انقلاب اسلامی مجددا به ما مسئولان تذکر می‌دهد که باید با تلاش مضاعف برای برآورده ساختن مطالبات و انتظارات به حق مردم و بهبود زندگی مردم اقدام کنیم و قدردانی خود از مردم را در میدان عمل نشان دهیم.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : قالیباف مجلس
ارسال نظر

آخرین اخبار روز