تهران ۲۳.۸۵° كمينه ۲۳.۷۳°  بیشینه ۲۵.۷۹°
۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۷

ستایشی: اتهام مدیرعامل دیجی کالا مبنی بر توهین مقدسات است

سخنگوی قوه قضاییه: اتهام مدیرعامل دیجی کالا مبنی بر توهین مقدسات است که قرار قانونی از نوع وثیقه برای ایشان صادر شد و با صدور قرار قبولی وثیقه ایشان آزاد شدند.
کد خبر: ۷۵۰۴۷

به گزارش معاصر،ستایشی در پاسخ به سوال خبرنگار در مورد اعلام جرم دادستان تهران علیه دیجی کالا و اینکه چه حکمی در انتظار چنین بستر‌هایی است، گفت: در مورخ ۲۳ بهمن ماه سال جاری مدیرعامل شرکت مذکور وفق مقررات قانونی اظهار می‌شود و اتهام وی دائر بر توهین به مقدسات تفهیم می‌شود و قرار قانونی از نوع وثیقه برای این فرد صادر می‌شود؛ با صدور قرار وثیقه فرد در حال حاضر آزاد است و پرونده در مرحله تحقیقات قرار دارد.

 سخنگوی دستگاه قضا گفت: توهین به مقدسات هر جامعه‌ای به‌ویژه جامعه ارزشی، الهی، صمیمی و سالم ایران اسلامی مورد نکوهش آحاد جامعه است و در این زمینه حساسیت بالایی وجود دارد چرا که ارزش‌های والای اسلامی است.

وی افزود: قوه قضاییه بر اساس قانون و مطالبه عمومی موظف به رعایت و حراست و صیانت از ارزش‌ها و پیگیری مطالبات عمومی است؛ و توهین کنندگان به مقدسات متروک و منفور جامعه هستند و جامعه با ابراز نفرت و انزجار جواب این موضوع را خواهد داد و ما بر اساس مسئولیت قانونی توهین‌کنندگان را رها نخواهیم کرد.

ستایشی در ادامه بیان کرد: همه آحاد جامعه اعم از افراد حقیقی و حقوقی مسئول و موظف به رعایت ارزش‌های والای انسانی و اخلاقی بوده و قوه قضاییه با قاطعیت تمام اجازه هتک حرمت به ساحت‌های اخلاقی و عقیدتی را نمی‌دهد و به هیچ وجه این‌گونه افعال و رفتار‌های مجرمانه را بر نمی‌تابد؛ در این پرونده نیز پس از طی مراحل تحقیق در صورت احراز مجرمیت حکم متناسب از طریق محاکم صادق قضایی صادر و ابلاغ خواهد شد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز