تهران ۲۳.۸۵° كمينه ۲۳.۷۳°  بیشینه ۲۳.۹۹°
۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۸
نمایشگاه رسانه‌های ایران

مطهری: لیست «صدای ملت» توان رقابت دارد

مطهری: لیست «صدای ملت» توان رقابت دارد
یک فعال سیاسی و نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: اگر رقابت بالا باشد، لیست ۳۰ نفره صدای ملت توان رقابت دارد.
کد خبر: ۷۵۱۶۰

به گزارش معاصر به نقل از ایسنا، علی مطهری درباره لیست صدای ملت، اظهار کرد: لیست صدای ملت فعلا مخصوص تهران است. در شهرستان ها در برخی حوزه ها که شناخت کافی از داوطلبان داریم، سعی می کنیم لیست بدهیم ولی در همه شهرستان ها لیست نخواهیم داشت. بررسی شهرستان ها را تازه شروع کرده ایم.

وی درباره چگونگی انتخاب افراد برای لیست صدای ملت، تصریح کرد: افراد مختلفی با داوطلبان مصاحبه داشته اند و رزومه افراد دیده شده ولی مصاحبه نهایی را خودم انجام داده ام. در انتخاب افراد شاخصه هایی از جمله اعتدال گرایی، عقل گرایی، شعار زده نبودن و تندرو نبودن در نظر گرفته شده است. دقت شده که افرادی انتخاب شوند که اگر وارد مجلس شدند دارای آزادگی بوده و دنبال این نباشند که حتما دوره بعد هم باشند و به همین دلیل اظهار نظر نکنند.

وی با اشاره به اینکه لیست تهران ۳۰ نفره خواهد بود، افزود: ۱۰ نفر از اعضای لیست جاذبه رای آوری دارند ولی برخی هم شناخته شده نیستند.

مطهری درباره موضع این لیست در قبال دولت در مجلس آینده گفت: بستگی به رفتار دولت دارد و باید ببینیم چطور رفتار می کند تا متناسب با آن رفتار کنیم.

نماینده ادوار مجلس در خصوص امکان رای آوری لیست صدای ملت، تصریح کرد: اگر درصد مشارکت بالا باشد، توان رقابت داریم اما اگر مشارکت پایین باشد شاید توان رقابت وجود نداشته باشد.

انتهای پیام
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز