تهران ۲۶.۷۳° كمينه ۲۶.۵۱°  بیشینه ۲۶.۹۹°
۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴
دو جوان سر پست کلاه گذاشتند!

کلاهبرداری ۲/۵میلیون دلاری از پست آمریکایی

کلاهبرداری ۲/۵میلیون دلاری از پست آمریکایی
دو برادر پاکستانی الاصل به نام‌های انور فرید علم ۳۵ ساله و یوسف زای فهیم علم ۳۱ ساله بیش از ۲.۳ میلیون دلار بر سر پست آمریکایی USPS کلاه گذاشتند.
کد خبر: ۷۵۱۹۲

به گزارش معاصر به نقل از دیلی میل، این دو که به کلاهبرداری خود اعتراف کرده‌اند در ماه نوامبر حکم نهایی شان صادر و در صورت محکومیت تا ۲۰ سال پشت میله‌های زندان خواهند بود.

این دو اهل کالیفرنیا با بیان اینکه ۲۲۳۰۰ بسته پستی به آنها تحویل داده نشده، هر بار ۱۰۰ دلار بابت بیمه طلب خسارت کردند و بدین ترتیب در طول حدود ۳ سال از اکتبر ۲۰۱۶ تا ماه می ۲۰۱۹ بیش از ۲۲۳۰۰ نامه جعلی درست کرده و طلب خسارت کردند.

انور اعلم بسته‌های خالی یا بی ارزش را با بیمه نامه ۱۰۰ دلاری به آدرس‌های ساختگی ارسال می‌کرد.

سپس یوسف زی بیمه نامه جعلی را حتی با فاکتور و مهر و موم خرید کالا ارسال کرده و بابت هر بسته خسارت ۱۰۰ دلاری می‌گرفت.

او به دروغ ادعا می‌کرد که چگونه بسته‌ها حاوی اقلامی با ارزش‌تر از محتوای واقعی هستند و سپس داستان‌هایی از گم شدن یا آسیب‌دیدگی بسته‌ها در حین حمل و نقل می‌ساخت.

یوسف زی علم در تلاشی برای افزودن به صحت ادعاها، فاکتورهای ساختگی را همراه با عکس کالاهایی که واقعاً در بسته ها وجود نداشت، درج می‌کرد.

این برادران با اتخاذ تدابیر بیشتر برای پنهان کردن تخلفات خود با استفاده از نام‌های مستعار و استفاده از نام‌های تجاری جعلی، ردیابی تعداد زیادی از ادعاهای جعلی بیمه‌ای را که ثبت کردند، دشوارتر می‌کردند.

برادرانی که هر دو با قید وثیقه آزاد هستند، هر دو در ماه نوامبر محکوم خواهند شد و هر برادر با حداکثر مجازات قانونی ۲۰ سال در زندان فدرال مواجه خواهد شد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز