تهران ۱۵.۴° كمينه ۱۵.۴°  بیشینه ۱۵.۹۹°
۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۱

جمعی از مسئولان دستگاه‌های نظارتی از تأسیسات نفتی خارك بازدید کردند

در حاشیه نشست پیش بینی پنج ساله بهره دهی چاه های نفت و گاز شرکت بهره داری نفت و گاز گچساران عصر روز سه شنبه اول اسفندماه ۱۴۰۲ مهندس علیرضا دانشی از پیشرفت پروژه های این شرکت بازدید به عمل آورد.
کد خبر: ۷۵۲۰۷

به گزارش معاصر، جمعی از مسئولان دستگاه‌های نظارتی به همراه علیرضا مهدی‌زاده، مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره و جمعی از مدیران شرکت از بخش‌های مختلف تأسیسات منطقه عملیاتی خارک بازدید کردند.

این گروه پس از حضور در منطقه عملیاتی خارک با یک فروند بالگرد عازم سکوی فروزان شد و ضمن بازدید از این سکو، توضیحاتی در مورد فرآیند تولید نفت از این میدان مشترک ازسوی مدیر منطقه خارک و رئیس سکو به آنان ارائه شد.

مسئولان دستگاه‌های نظارتی در ادامه از دکل حفاری مستقر در میدان و سکوی سرچاهی F18 میدان فروزان نیز بازدید کردند و در جریان فعالیت‌های انجام‌شده در این زمینه قرار گرفتند.

بازدید از پایانه شناور خلیج‌فارس در منطقه عملیاتی بهرگان، بخش دیگری از برنامه این سفر بود که جانشین منطقه بهرگان و رئیس این پایانه توضیحات لازم را در این زمینه به بازدیدکنندگان ارائه کردند.

این گروه در ادامه وارد منطقه عملیاتی خارک شد و از بخش‌های مختلف تأسیسات و کارخانه‌های موجود در خشکی بازدید کرد که در این مرحله نیز توضیحات مورد نظر ازسوی مدیران و مسئولان شرکت نفت فلات قاره ایران داده شد.

برگزاری نشست در منطقه خارک و بررسی مسائل و مشکلات تولید نفت در دریا از دیگر برنامه‌های این بازدید بود.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز