تهران ۱۸.۸۵° كمينه ۱۸.۷۳°  بیشینه ۱۹.۷۹°
۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۱
کاندیدا انتخابات مجلس

علی مطهری: دو انتخابات گذشته آزاد نبود

علی مطهری: دو انتخابات گذشته آزاد نبود
کاندیدا انتخابات مجلس گفت: اگر مردم در انتخابات ها شرکت نکنند و مشارکت پایین بیاید و نظام تعضیف شود منجر به براندازی خواهد شد که سیاست نادرستی است.
کد خبر: ۷۵۲۱۳

به گزارش معاصر، علی مطهری، نامزد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و سرلیست  لیست صدای ملت در نشست خبری اعلام لیست صدای ملت، اظهار کرد: در شرایط امروز و در انتخابات جاری احساس شد گروه‌ها و افرادی هستند که مایل به شرکت مردم در انتخابات و لیست دادن نیستند، تقویت این نگرش به نفع کشور نبود. در شرایط امروز نیاز است زمینه اصلاح امور فراهم شود و اصلاح امور جز از طریق انتخابات امکان پذیر نیست.

وی افزود: اگر مردم در انتخابات ها شرکت نکنند و مشارکت پایین بیاید و نظام تعضیف شود منجر به براندازی خواهد شد که سیاست نادرستی است. به رغم تمام انتقادهایی که وجود دارد و گله هایی که نسبت به دو انتخابات گذشته که آزاد نبود، بازهم تحریم صندوق ها راه درستی نیست.

مطهری افزود: در این دوره از انتخابات شاهد بودیم که اصلاح طلبان نمی خواستند لیست بدهند چرا که افراد مورد نظر آنها تایید صلاحیت نشدند، ما برای شکستن این فضا وارد شدیم تا به نفع همه گروه های فکری اقدام کنیم.

مطهری تاکید کرد: به دنبال اعلام خبر تعیین فهرست برای صدای ملت گروه های سیاسی مختلف و چهره های سیاسی متفاوت اعلام حمایت کردند، ملاک فهرست صدای ملت اعتدال، عقل گرایی و دوری از شعار زدگی است.

وی افزود: افرادی که در فهرست صدای ملت حضور دارند از همه گروه‌های فکری تشکیل شده اند و صدای ملت ایران است و برای هیچ یک از گروه های اصلاح طلبی و اصولگرایی اصالتی قائل نیست. دیوار بین این دو گروه مصنوعی است و ناشی از اهداف کسب قدرت است نهایتا هم اختلاف اساسی بین این دو گروه وجود ندارد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز