تهران ۲۲.۷۹° كمينه ۲۲.۶۲°  بیشینه ۲۳.۷۹°
۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۳
خبرهای کوتاه انتخابات

رد صلاحیت منصوره معصومی اصل صاحب نظریه «مملکت مال حزب‌اللهی‌هاست»

رد صلاحیت منصوره معصومی اصل صاحب نظریه «مملکت مال حزب‌اللهی‌هاست»
منصوره معصومی اصل که سابقه کاندیداتوری در ادوار پیشین انتخابات مجلس را دارد، برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس داوطلب شده بود که ردصلاحیت شد.
کد خبر: ۷۵۲۵۶

به گزارش معاصر، دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفندماه برگزار می‌شود. انتخاباتی که مثل هربار حواشی خاص خود را دارد.

شنیده‌های انتخابات مجلس دوازدهم را در این بسته خبری بخوانید.

با هیچ نامزدی ائتلاف نمی‌کنم

محمدرضا باهنر نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه کرمان و راور ضمن تاکید بر ضرورت مشارکت در انتخابات گفت: من انحصاری با هیچ‌کس ائتلاف نمی‌کنم و حق مردم کرمان نیز باوجود ثروت‌های عظیم، وضعیت کنونی نیست.

بعضی‌ها از تمجید‌های رهبر معظم انقلاب دربارۀ مجلس یازدهم خوششان نیامد

قالیباف گفته: بعضی‌ها از تمجید‌های رهبر معظم انقلاب دربارۀ مجلس یازدهم خوششان نیامد. صادقانه تلاش کردم با کارنامۀ مجلس یازدهم پاسخ محبت‌های مردم را بدهم. تا نیروی انتظامی بودم همه فقط تمجید می‌کردند؛ به محض آمدن به سیاست، ایراد گرفتند چرا برای پلیس بنز الگانس خریدی؟! به قول شهید مطهری، به قطاری که حرکت نمی‌کند، کسی سنگ نمی‌زند.

قهر با انتخابات وضعیت اقتصادی را بهبود نمی‌دهد

علی اکبر صالحی رئیس سابق سازمان انرژی اتمی و وزیر اسبق امور خارجه گفت: من کاملا می‌پذیرم که کاستی‌هایی در حوزه معیشت و اقتصاد مردم وجود دارد و به این نقص‌ها واقفم، اما آیا به راستی قهر با صندوق‌های رأی و عدم مشارکت چاره‌ای مناسب به حساب می‌آید که بخواهیم از این طریق اعتراض کنیم؟

قالیباف و محصولی ائتلاف کردند؛ سایت جبهه پایداری علیه وحدت موضع گرفت

شورای ائتلاف و جبهه پایداری بر سر یک لیست ۳۰ نفره در تهران به سرلیستی قالیباف توافق کردند. سایت جبهه پایداری درباربا این وحدت تاکتیکی مضمحل خواهیم شد

ردصلاحیت صاحب نظریه «مملکت مال حزب‌اللهی‌هاست» توسط شورای نگهبان

منصوره معصومی اصل که سابقه کاندیداتوری در ادوار پیشین انتخابات مجلس را دارد، برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس داوطلب شده بود که ردصلاحیت شد.

برگزاری سومین مانور انتخاباتی با حضور وزیر کشور

احمد وحیدی وزیر کشور با حضور در ستاد انتخابات کشور از سومین مانور آمادگی برای برگزاری انتخابات ۱۱ اسفند بازدید کرد.

لیست انتخاباتی “جبهه انقلاب” بدون عکس امام خمینی (س)

انتشار تصویر لیست فراگیر “جبهه انقلاب” برای انتخابات بدون تصویر امام خمینی واکنش‌هایی را در شبکه‌های اجتماعی در پی داشته است.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز