تهران ۲۳.۷۳° كمينه ۲۳.۷۳°  بیشینه ۲۳.۹۹°
۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۸
ستاد معاینه فنی خودروهای تهران

فعالیت ۱۵ مرکز معاینه فنی شهر تهران در روز نیمه شعبان

فعالیت ۱۵ مرکز معاینه فنی شهر تهران در روز نیمه شعبان
سرپرست شرکت ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از فعالیت ۱۵ مرکز معاینه فنی پایتخت در روز تعطیل رسمی یکشنبه ۶ اسفند همزمان با نیمه شعبان خبر داد.
کد خبر: ۷۵۲۵۷

به گزارش معاصر و به نقل از روابط عمومی ستاد معاینه فنی خودروهای تهران، سیدمحمد مهدی میرزایی قمی روز شنبه در این خصوص گفت: فردا مراکز بیهقی و شهید آبشناسان به صورت شبانه روزی و مراکز خاوران، امام رضا(ع)، شهدای زمان آباد، بعثت، فداییان اسلام، آزادی و واحدهای سیار جیحون، بوتان، شریعتی (شماره ۵ و۶)، اتحاد، یاس فاطمی و شهرری از ساعت هفت تا ۱۴ فعال است.

۶۴ خط معاینه فنی مختص خودروهای سبک

وی افزود: با توجه به روزهای پایانی سال و افزایش مراجعات به مراکز معاینه فنی، جهت رفاه حال و تسهیل در خدمت رسانی به شهروندان این مجموعه بنابر تقاضای مشتریان نسبت به ارائه خدمات در چند مرکز در ایام تعطیل اقدام کرده است.

میرزایی قمی یادآور شد: شهر تهران از بضاعت ۶۴ خط معاینه فنی مختص خودروهای سبک در ۱۷ مرکز معاینه فنی ثابت و ۱۵ واحد سیار تک خطه و همچنین سه مرکز معاینه فنی تک خطه مختص خودروهای سنگین برخوردار است که امسال در مقایسه با سال گذشته به علت افزایش خطوط معاینه فنی و ساعت کاری و همچنین مدیریت صف با انجام تغییر نحوه پذیرش از حضوری به اینترنتی در حال حاضر همه مراکز فاقد صف انتظار هستند.

وی اضافه کرد: شهروندان می‌توانند جهت اطلاع از آدرس و نحوه فعالیت مراکز به سایت ستاد معاینه فنی خودروهای تهران به آدرس inspection.tehran.ir مراجعه و یا با سامانه پاسخگو ۹۶۰۰۶۰۰۰ تماس بگیرند.

میرزایی قمی با اشاره به پیش روبودن سفرهای نوروزی و اهمیت انجام معاینه فنی پیش از سفر گفت: بنابر اعلام پلیس راهور فراجا در ایام نوروز خودروهای فاقد معاینه فنی اجازه تردد در جاده‌های کشور را ندارند لذا از شهروندان درخواست می‌شود برای رعایت الزامات قانونی و همچنین اطمینان از سلامت فنی و ایمنی خودرو پیش از سفر برای اخذ معاینه فنی مراجعه کنند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز