تهران ۲۰.۴° كمينه ۲۰.۴°  بیشینه ۲۰.۹۹°
۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲
سامانه معاملات

آغاز دومین حراج سکه از امروز

آغاز دومین حراج سکه از امروز
آگهی دومین جلسه حراج سکه طلا در سامانه مرکز مبادله ایران منتشر شد که براساس آن این حراج در روز چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲، برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۷۵۴۶۲

به گزارش معاصر، اسفند ۱۴۰۲ در تارنمای رسمی www.ice.ir منتشر شد، روز چهارشنبه ۱۶ اسفند دومین جلسه حراج سکه طلا برگزار می‌شود.

این حراج از طریق سامانه معاملات این مرکز به آدرس اینترنتی market.ice.ir برگزار می‌شود و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ۱۳۸۶ بانک مرکزی و بدون بسته بندی در این حراج فروخته می‌شود که هر متقاضی مجاز است حداکثر ۵ قطعه را ثبت سفارش دهد.

ساعت ۱۲ زمان آغاز جلسه حراج است و بازه ثبت سفارش نیز از ساعت ۱۲ الی ۱۵ خواهد بود، بازه نظارت و تخصیص از ساعت ۱۵ تا ۱۶ همان روز است و ساعت ۱۶ نتایج حراج اعلام می شود.

متقاضیانی که مایل به شرکت در دومین حراج سکه طلا هستند و هنوز ثبت نام و احراز هویت خود را انجام نداده‌اند تا ساعت ۱۱ و نیم روز چهارشنبه ۱۶ اسفند فرصت دارند تا اقدام به ثبت نام و احراز هویت و ثبت سفارش کنند.

متقاضیان شرکت در حراج‌های سکه طلای سامانه معاملات مرکز مبادله ایران، می‌توانند طی ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه‌روز اقدام به ثبت نام و احراز هویت کنند.

اولین حراج سکه در مرکز مبادله ارز و طلای ایران دیروز یکشنبه ۱۳ اسفند برگزار شد که سامانه مرکز با اختلال روبرو بود.

در همین رابطه طبق اعلام مرکز مبادله ایران، به زودی قابلیت استرداد وجه در سامانه معاملات مرکز مبادله ارز و طلای ایران فعال می‌شود و در این زمینه متقاضیان هیچ نگرانی بابت دریافت وجوه خود نداشته باشند.

مرکز مبادله ارز و طلای ایران از متقاضیان استرداد وجه از سامانه معاملات به دلیل مشکلات فنی پیش آمده عذرخواهی و اعلام کرده که به زودی قابلیت استرداد وجه در این سامانه فعال خواهد شد و متقاضیان نگرانی بابت دریافت وجوه خود نداشته باشند.

آن گروه از متقاضیانی که خواهان شرکت در دومین حراج سکه طلای این مرکز هستند نیز می‌توانند مبالغ خود را در کیف پول نگه دارند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز