تهران ۲۰.۶۷° كمينه ۱۶.۷۹°  بیشینه ۲۰.۹۹°
۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵
به همراه آهنگ آی آدمها

آغاز پیش فروش آلبوم «نیما یوشیج» اثر جدید استاد شهرام ناظری با انتشار قطعه «آی‌ آدمها»

آغاز پیش فروش آلبوم «نیما یوشیج» اثر جدید استاد شهرام ناظری با انتشار قطعه «آی‌ آدمها»
قطعه «آی آدمها» از آلبوم «نیما یوشیج» با صدای استاد شهرام ناظری و موسیقی ارشک رفیعی بر روی شعری از «نیما یوشیج» پدر شعر نوی فارسی با هدف معرفی این اثر به طرفداران موسیقی منتشر شد.
کد خبر: ۷۵۵۲۶

به گزارش معاصر به نقل از منصور جهانی، آلبوم موسیقی «نیما یوشیج» پنجم اردیبهشت ماه 1403 منتشر می‌شود و امکان پیش خرید نسخه فیزیکی این اثر به تعداد محدود و در بسته‌بندی نفیس به همراه امضای استاد شهرام ناظری به نام خریدار و نیز ارائه نسخه الکترونیکی مهیا شده است.

علاقمندان با ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی 500040751080 می‌توانند از شرایط پیش خرید آلبوم موسیقی «نیما یوشیج» مطلع شوند و یا برای ثبت درخواست خود با شماره تلفن‌های 02176246233 و 09013879735 بخش انتشار این اثر موسیقایی در تماس باشند.

قطعات این آلبوم عبارتند از: «آی آدمها»، «برف»، «خانه‌ام ابریست» و «قایق» به آهنگسازی و تنظیم ارشک رفیعی و آهنگ‌های «هست شب»، «داروگ، «مهتاب» و «ری را» به آهنگسازی شهرام ناظری و تنظیم این قطعات نیز بر عهده ارشک رفیعی بوده است.

تعدادی از نوازندگانی که در آلبوم «نیما یوشیج» به هنرنمایی پرداخته‌اند، عبارتند از: نی: سعید همتیان، ویولن: امین عطایی، محمود عربانی، نوید شعبان‌نژاد، آناهیتا اتحاد، ویولا: داریوش حجازی، الهام عادلی، ویلنسل: کوروش کشاورز، غزاله شیرازی، کیوان حبیب زاده، فلوت: پرتو فتاحی، کمانچه: حمیدرضا آفریده، سازهای کوبه‌ای: فرزاد جعفری و ... .

 

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز