تهران ۲۰.۴° كمينه ۲۰.۴°  بیشینه ۲۰.۹۹°
۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۲
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا

شركت‌های نفتی ایران در تراز بین‌المللی قرار دارند

شركت‌های نفتی ایران در تراز بین‌المللی قرار دارند
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) با بیان اینکه شرکت‌های ایرانی با این اعتماد توانسته‌اند بن‌بست‌شکنی و رفع تحریم‌ها را اجرا کنند، گفت: اکنون می‌توانیم در تراز بین‌المللی عمل و در لبه‌های دانش دنیا حرکت کنیم.
کد خبر: ۷۵۵۳۴

به گزارش معاصر به نقل از شرکت ملی نفت ایران، عبدالرضا عابد امروز (یکشنبه، ۲۰ اسفندماه) در آیین امضای قراردادهای اجرایی طرح ملی فشارافزایی میدان مشترک گازی پارس جنوبی با پیمانکاران اصلی با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به عسلویه اظهار کرد: رهبر انقلاب در آن سفر تأکید کردند که ملت ایران با جهاد ناآشنا نیست، اما باید بدانیم چه‌کاری می‌خواهیم انجام دهیم.

وی با تأکید بر اینکه این جهاد دیگری است، ادامه داد: سال‌هاست که به‌دنبال ارائه این برنامه هستیم تا در برداشت از این میدان مشترک عقب نمانیم.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) تصریح کرد: این قرارگاه بازوی اجرایی قوی برای دولت است و پس از اتمام جنگ تحمیلی گام‌های مهمی در جهاد اقتصادی برداشته است.

عابد با اشاره به اینکه همه ظرفیت‌ها برای بی‌اثر کردن تحریم‌ها به‌کار بسته شده است، گفت: قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) از آغاز توسعه میدان مشترک پارس جنوبی در کنار دولت حضور داشته و پروژه‌های زیادی در این منطقه اجرا کرده است.

وی  با اشاره به حضور قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) در اجرای فاز ۱۵ و ۱۶ این میدان مشترک افزود: شرکت‌های ایرانی با این اعتماد توانسته‌اند بن‌بست‌شکنی و رفع تحریم‌ها را اجرا کنند.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) تأکید کرد: اکنون می‌توانیم در تراز بین‌المللی عمل و در لبه‌های دانش دنیا حرکت کنیم و این موضوع نتیجه اعتماد به توان و دانش ایرانی است.

 

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز