تهران ۱۸.۸۵° كمينه ۱۶.۷۹°  بیشینه ۱۸.۹۹°
۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۸
کلاهبردار ۲۰ ساله به دام پلیس افتاد

کلاهبرداری از شهروندان با ترفند فروش امتیاز وام

کلاهبرداری از شهروندان با ترفند فروش امتیاز وام
رییس پلیس آگاهی استان خوزستان از دستگیری فردی ۲۰ ساله که با ترفند فروش امتیاز وام بانکی، مبلغ ۱۵ میلیارد ریال از شهروندان در اهواز کلاهبرداری کرده بود خبر داد.
کد خبر: ۷۵۶۰۵

به گزارش معاصر، رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان با بیان اینکه ۹ مالباخته در ارتباط با این پرونده شناسایی شدند گفت: متهم در بازجویی‌های پلیس به ۱۵ میلیارد ریال کلاهبرداری از شهروندان با ترفند فروش امتیاز وام معترف شد.

سرهنگ”سیروس دریکوند” روز پنجشنبه در گفت‌وگویی رسانه ای بیان کرد: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی سودجو در سایت دیوار با ترفند فروش امتیاز وام بانکی، اقدام به کلاهبرداری از آنان کرده است، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کاراگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی گسترده متهم که خانمی ۲۰ ساله بود را در یکی از مناطق شهرستان اهواز شناسایی و دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان با بیان اینکه ۹ مالباخته در ارتباط با این پرونده شناسایی شدند گفت: متهم در بازجویی‌های پلیس به ۱۵ میلیارد ریال کلاهبرداری از شهروندان با ترفند فروش امتیاز وام معترف شد.

سرهنگ دریکوند با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد خاطر نشان کرد: اگر متقاضیان قبل از هرگونه پرداخت یا ارائه مدارک شناسایی، اقدام به تحقیق و استعلام صحت وجود وام برای شخص آگهی دهنده با هویت معلوم از طریق بانک مربوطه کنند به آسانی از وقوع این نوع کلاهبرداری ها پیشگیری می شود.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز