تهران ۱۶.۷۳° كمينه ۱۲.۷۹°  بیشینه ۱۶.۹۹°
۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۳:۵۸
رئیس پلیس آگاهی فراجا

تشدید اقدامات پلیس برای پیشگیری و مقابله با سرقت در ایام نوروز

تشدید اقدامات پلیس برای پیشگیری و مقابله با سرقت در ایام نوروز
رئیس پلیس آگاهی فراجا از آمادگی این پلیس در تأمین نظم وامنیت شهروندان در تعطیلات نوروز خبر داد و گفت: اقدامات پیشگیرانه و مقابله‌ای با سرقت در ایام پایانی سال و نوروز تشدید خواهد شد.
کد خبر: ۷۵۶۵۳

به گزارش معاصر، سردار محمد قنبری ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان به تشریح عملکرد پلیس آگاهی در تأمین نظم وامنیت شهروندان در روزهای پایانی سال و تعطیلات نوروز سال ۱۴۰۳ پرداخت و اظهارکرد: کارآگاهان پلیس آگاهی همزمان با ایام نوروز در آماده‌باش هستند و با به کارگیری توان تخصصی و علمی، کشف به موقع  جرایم، مقابله با مجرمان حرفه‌ای و … به انجام وظیفه می پردازند.

وی با اشاره به افزایش فعالیت مراکز خرید نوروزی و نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا و… در روزهای پایانی سال و حضور مردم در این مناطق افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی به منظور تأمین امنیت و آرامش شهروندان و همچنین جلوگیری ازجیب‌بری و کیف قاپی در این مراکز به صورت محسوس و غیر محسوس حضوری فعال دارند.

قنبری به پوشش و حضور ماموران در نقاط جرم خیز و اشراف آن در راستای ناامن کردن محیط برای مجرمان اشاره کرد و گفت: در نیمه پایانی اسفند ماه اجرای طرح‌های عملیاتی مبارزه با سارقان و تقویت گشت‌های هدفمند به منظور مهار جرایم اقداماتی انجام و همچنان ادامه دارد.

وی رسیدگی سریع به جرایم مهمه را از دیگر اولویت های نوروز برشمرد و گفت: برای مقابله با سرقت وسائط نقلیه و داخل خودرو در ایام خرید و مسافرت مردم، در این ایام اقدامات لازم صورت گرفته است.

رئیس پلیس آگاهی فراجا به تقویت واحدهای گشتی و تشدید حفاظت از اماکن و منازل خالی از سکنه و کشف خودروهای مسروقه در این ایام اشاره کرد و گفت: پیش‌بینی‌های لازم برای فعالیت واحدهای گشتی خودرویی و موتوری در سطح شهرها و مراکز پر تردد انجام شده است. همچنین هماهنگی‌های لازم برای اعزام تیم های بررسی صحنه جرم و DVI به ماموریت های محوله احتمالی به عمل آمده است.

وی همچنین گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی کلیه نقاط آلوده و جرم خیز، پاتوق‌ها، هتل‌ها، پایانه‌ها،‌ مراکز خرید و فروش اموال  و وسائط نقلیه و … را گشت‌زنی و فعالیت مجرمان و سارقان را با جدیت پیگیری می‌کنند.

قنبری با تاکید بر تکریم ارباب رجوع و رضایت شهروندان در طول اجرای مأموریت‌ها گفت: به کلیه کارکنان ابلاغ شده برای ارائه خدمات با سعه صدر با مسافران نوروزی که مورد ظلم و یا اموال آن ها به سرقت رفته برخورد کنند.

وی در پایان گفت: قرارگاه نوروزی عمار برای خدمت رسانی مطلوب و همچنین افزایش امنیت مردم راه‌اندازی شده که امید است با همکاری و تعامل خوب شهروندان و سایر دستگاه ها سالی مطلوب همراه با کاهش وقوعات بیش از گذشته باشیم.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز