تهران ۲۳.۷۳° كمينه ۲۳.۷۳°  بیشینه ۲۳.۹۹°
۰۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۸
قابل توجه مسافران:

آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور

آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور
رییس مرکز اطلاعات ترافیک پلیس راهور فراجا اخرین وضعیت جوی ترافیکی جاده‌های کشور را اعلام کرد.
کد خبر: ۷۵۷۱۵

به گزارش معاصر، رییس مرکز اطلاعات ترافیک پلیس راهور فراجا از پیش بینی افزایش سفرهای برگشت مسافران نوروزی به شهرهای خود خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت و گو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت جوی ترافیکی جاده‌های کشور با بیان اینکه افزایش سفرهای برگشت مسافران نوروزی به مبدا حرکت و شهرهای خود پیش‌بینی می‌شود، گفت: پیش بینی اجرای طرح یک طرفه شدن در آزادراه تهران شمال و جاده چالوس در مسیر شمال به جنوب وجود دارد.

وی در مورد وضعیت تردد در جاده ها گفت: ترافیک نیمه سنگین در محور چالوس مسیر جنوب به شمال حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه، ترافیک نیمه سنگین در آزادراه تهران – شمال مسیر جنوب به شمال حدفاصل تونل شماره ۱۷تا شهرستانک و محدوده تونل البرز، ترافیک نیمه سنگین در آزادراه تهران – قم محدوده بهشت زهرا گزارش شده است.

شیرانی با بیان اینکه تردد روان در محور های هراز، فیروزکوه و آزادراه قزوین – رشت رفت و برگشت گزارش شده است، گفت: ضمنا محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

رییس مرکز اطلاعات ترافیک پلیس راهور فراجا در مورد آخرین وضعیت جوی نیز گفت: بارش باران در برخی از محورهای استان های کردستان، کرمان و فارس گزارش شده است

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز