تهران ۱۹.۹۱° كمينه ۱۸.۷۹°  بیشینه ۱۹.۹۹°
۰۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۷
نایب رییس دوم کمیسیون امور داخلی

واکنش یک نماینده به جنجال حقوق نمایندگان مجلس

واکنش یک نماینده به جنجال حقوق نمایندگان مجلس
دلخوش در خصوص وجود سیاسی بازی‌ها در این مجلس و مجلس بعد، گفت: من وجود سیاسی بازی‌ها را قبول ندارم. در اوایل این دوره مجلس اینطور بود، اما بعد نمایندگان سرخط آمدند و متوجه شدند
کد خبر: ۷۵۷۱۸

به گزارش معاصر، دلخوش در خصوص وجود سیاسی بازی‌ها در این مجلس و مجلس بعد، گفت: من وجود سیاسی بازی‌ها را قبول ندارم. در اوایل این دوره مجلس اینطور بود، اما بعد نمایندگان سرخط آمدند و متوجه شدند و در دوره دوازدهم هر گونه سیاسی بازی آسیب رساندن به ملت است.

سیدکاظم دلخوش اباتری نایب رییس دوم کمیسیون امور داخلی و شوراها و نماینده مردم صومعه سرا، در خصوص اینکه تا کنوون تا چه اندازه در حل معیشت و مشکلات مردم موفق بوده‌اند، گفت: توسط قانون‌گذاری در مجلس بخشی از مشکلات مردم و جامعه حل شد. مثل تسهیلات لازم برای قانون گذاری، قوانین لازم برای سرمایه گذاری‌ها و حمایت از بخش‌های مختلف مسکن، آموزش، بازنشستگان. بخشی از مشکلات را نیز مجلس نتوانست حل کند که این موارد فکر می کنم اولا نیاز به منابع مالی داشته است، ثانیا نیاز به زمان دارد. البته تحریم‌ و سوءمدیریت‌ها نیز بسیارموثر است.

هر گونه سیاسی بازی در مجلس دوازدهم آسیب رساندن به ملت است

دلخوش در گفتگو با جماران در خصوص وجود سیاسی بازی‌ها در این مجلس و مجلس بعد، گفت: من وجود سیاسی بازی‌ها را قبول ندارم. در اوایل این دوره مجلس اینطور بود، اما بعد نمایندگان سرخط آمدند و متوجه شدند و در دوره دوازدهم هر گونه سیاسی بازی آسیب رساندن به ملت است.

دولت در جاهایی با مجلس همراهی کرد اما برخی دستگاه‌های دولتی همراهی نکردند

وی در خصوص اختلاف مجلس و دولت، افزود: دولت در جاهایی با مجلس همراهی کرد، اما برخی دستگاه‌های دولتی همراهی نکردند. شخص رییس جمهور فردی بی‌حاشیه است و من ایشان را قبول دارم، ولی وزرا و وزارت خانه‌ها، خصوصا آنان که به اقتصاد و زندگی مردم مربوط هستند، باید بیشتر تلاش کنند.

باید اطلاعات ملت ما نسبت به وضعیت درونی مجلس بالاتر برود

نماینده مردم صومعه سرا درباره حقوق و دستمزد خود گفت: من اگر به بخش خصوصی بروم حقوقم از مجلس بیشتر است.من به کارایی کامل نمایندگان قائل نیستم؛ عملکرد نمایندگان ضعف و قوت، و کمی و کاستی داشت. باید اطلاعات ملت ما نسبت به وضعیت درونی مجلس بالاتر برود که متاسفانه این اطلاعات در کشور ما وجود ندارد! مثلا، هکرها لیستی را منتشر کردند که غیر واقعی بود. البته اگر نماینده‌ای بخواهد، می‌تواند زد و بندی داشته باشد که این امر در هر شغلی وجود دارد. ولی خود من به عنوان نماینده واقعی مردم سعی کردم از حقوق آن‌ها به درستی حمایت کنم.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز