تهران ۱۵.۶۷° كمينه ۱۵.۴°  بیشینه ۱۵.۹۹°
۱۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۷
همزمان با سالروز شهادت امیرالمومنین(ع)؛

اجتماع مدافعان حرم در میدان امام حسین(ع) برگزار شد

اجتماع مدافعان حرم در میدان امام حسین(ع) برگزار شد
بیست و دومین اجتماع مدافعان حرم همزمان با سالروز شهادت امیرالمومنین حضرت علی (ع) با حضور جمعی از مردم تهران و مداحان سرشناس در میدان امام حسین (ع) تهران برگزار شد.
کد خبر: ۷۵۸۲۶

به گزارش معاصر، این مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان و با شرکت جمعی از مداحان سرشناس و اقشار مختلف مردم عصر دوشنبه ۱۳ فروردین در میدان امام حسین (ع) برپا شد.

در این مراسم پس از قرائت قرآن توسط جعفر فردی قاری بین‌المللی، حجت‌الاسلام پناهیان سخنرانی کرد. مهدی رسولی، حجت بحرالعلومی، علی پورکاوه و عبدالرضا هلالی هم از مداحان این مراسم بودند.

حجت الاسلام پناهیان در این مراسم گفت: من به این مردم سلحشور که نام آنها در تاریخ ماندگار است، می گویم که تنها منجی شما علی بن ابی طالب است.

وی ادامه داد: مردم ایران در هر کجا که باید از مسلمانی دفاع کنند، حضور دارند، چون استاد آنها امیرالمومنین (ع) به آنها آموخته داده است که درباره مظلوم نباید ساکت بود.

 

وی خطاب به شرکت کنندگان در این اجتماع که شعار مرگ بر آمریکا سرداده بودند، گفت: شعار مرگ بر آمریکا را در روز قدس بگویید. رژیم صهیونیستی تا به امروز تا این حد خار و ذلیل نشده است. امروز دل های شما به دلیل این جنایت ها خون است، دعای دل های شکسته شما در جهان و کائنات و در لحظه های پیروزی موثر است. آفرین به شما ملت ایران که فلسطین را تنها نگذاشتید.

همچنین جمعی از عزاداران با  حضور در آستان مقدس امام‌زاده صالح تجریش با نوحه خوانی و سینه زنی به عزاداری شهادت حضرت علی(ع) پرداختند.

به گزارش ایرنا، سال گذشته این مراسم با شعار «ارتش فدای زینب» با محوریت شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد. امسال اجتماع مدافعان حرم دوشنبه ۱۳ فروردین از ساعت ۱۵ با حضور تهرانی‌ها به همت هیأت الرضا(ع) در میدان امام حسین برگزار شد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز