تهران ۲۰.۶۷° كمينه ۲۰.۴°  بیشینه ۲۰.۹۹°
۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۳
هافبک تیم استقلال

شوک به استقلال؛فصل برای مهدی‌پور تمام شد

شوک به استقلال؛فصل برای مهدی‌پور تمام شد
‌مهدی مهدی‌پور، هافبک تیم استقلال، به‌ دلیل مصدومیت پارگی رباط صلیبی ادامه فصل را از دست داد.
کد خبر: ۷۵۹۱۸

به گزارش معاصر، ‌مهدی مهدی‌پور، هافبک تیم استقلال، به‌ دلیل مصدومیت پارگی رباط صلیبی ادامه فصل را از دست داد.

استقلال روز شنبه در هفته بیست‌ودوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف مس رفسنجان رفت و در پایان با تساوی 2-2 متوقف شد.

تساوی در این بازی این فرصت را به پرسپولیس می‌دهد تا در صورت پیروزی مقابل گل‌گهر در بازی امروز، به یک امتیازی صدر جدول برسد و کورس قهرمانی را حساس‌تر کند.

استقلال در این بازی با یک بدشانسی بزرگ هم مواجه شد و مهدی مهدی‌پور، هافبک میانی این تیم، به دلیل مصدومیت نتوانست به بازی ادامه دهد.

مصدومیت مهدی‌پور مشکوک به پارگی رباط صلیبی بود و آزمایش‌های پزشکی نیز ‌روز گذشته این موضوع را تأیید کرده است. استقلال در روزهای حساس لیگ برتر حالا با یک بدشانسی بزرگ مواجه شده و جواد نکونام نمی‌تواند در ادامه فصل از یکی از بهترین هافبک‌های خود استفاده کند.

مهدی‌پور این فصل یکی از بهترین‌های استقلال بوده و ضمن حضور در تمام دیدارهای تیمش، با چهار پاس گل و یک گل، یکی از نفرات مؤثر ترکیب آبی‌پوشان بوده است.

با این مصدومیت، مهدی‌پور ادامه لیگ بیست‌وسوم و بخش زیادی از نیم‌فصل اول لیگ بیست‌وچهارم را احتمالا از دست خواهد داد و دیگر نفرات هم کار سختی برای پر‌کردن جای خالی او دارند.

البته جلال‌الدین ماشاریپوف در بازی اخیر به‌عنوان هافبک بازی‌ساز در ترکیب قرار گرفت و عملکرد خوبی هم داشت؛ اتفاقی که با توجه به مصدومیت شدید مهدی‌پور، احتمالا در هفته‌های بعدی هم رخ خواهد داد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز