تهران ۱۹.۹۱° كمينه ۱۹.۸۴°  بیشینه ۲۱.۷۹°
۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۵
اوستون اورونوف

«اوستون» همان ستاره‌ای که پرسپولیس می‌خواست

«اوستون» همان ستاره‌ای که پرسپولیس می‌خواست
پرسپولیس در چارچوب هفته بیست‌ودوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در سیرجان به مصاف گل‌گهر رفت و حریف بالانشین خود را با یک گل شکست داد تا در هفته‌ای که استقلال مقابل مس رفسنجان متوقف شد،
کد خبر: ۷۵۹۲۲

به گزارش معاصر، پرسپولیس در چارچوب هفته بیست‌ودوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در سیرجان به مصاف گل‌گهر رفت و حریف بالانشین خود را با یک گل شکست داد تا در هفته‌ای که استقلال مقابل مس رفسنجان متوقف شد، تیم تحت هدایت اوسمار ویرا با بردی حیاتی فاصله‌اش با صدر جدول را به یک امتیاز کاهش دهد.

اوستون اورونوف، زننده تنها گل این دیدار بود؛ بازیکنی که به استقلال نرفت تا ستاره پرسپولیس شود. مهاجم ۲۳‌ساله و ازبکستانی پرسپولیس که در پنجره زمستانی و در انتقالی پرسروصدا راهی تیم سرخ‌پوش پایتخت شد، خیلی زود توانست با بازی‌های خوب خود محبوب هواداران شود و در قامت یک ستاره در ترکیب پرسپولیس بدرخشد. این اتفاق هیجان‌انگیز در شرایطی برای تیم قرمزپوش رقم خورده که اوستون پیش از پیوستن به پرسپولیس مورد توجه استقلال قرار گرفته بود. این بازیکن ملی‌پوش که پیش‌تر در لباس نوفباخور و تیم ملی ازبکستان مقابل تیم ملی ایران و نساجی پتانسیل بالای خود را به رخ کشیده بود، فقط به چند دقیقه در ترکیب سرخ‌پوشان نیاز داشت تا خیال همه را بابت ورود یک لژیونر توانمند راحت کند. اورونوف مقابل ذوب‌آهن گل نزد اما با حرکات تکنیکی‌اش حسابی تیم حریف را آزار داد و خیلی زود فیکس شد.

 اولین گل برابر فولاد: وینگر خوش‌فکر پرسپولیس پس از بازی با نفت‌وگاز گچساران، در دیدار با فولاد برای اولین‌بار در لیگ از ابتدا در زمین حضور داشت و اولین گل سرخ‌پوشان و خودش را با همکاری زیبایی که با ترابی ترتیب داد، به‌ ثمر رساند. اورونوف پس از حضوری متوسط در د‌ربی، مقابل پیکان هم مهره‌ای اثرگذار بود و اگر کمی در زدن ضربات نهایی بادقت‌تر بود و چاشنی خوش‌شانسی هم همراهش می‌شد، می‌توانست به تیم تحت هدایت رضا عنایتی هم گل بزند، اما این‌طور شد.

 اولین گل‌زن پرسپولیس در سال ۱۴۰۳: باوجوداین به زمان زیادی برای تماشای گل دوم او نیاز نبود. اوستون در اولین بازی رسمی سال ۱۴۰۳ به زیبایی با شوتی غافلگیرکننده از گوشه محوطه جریمه، دروازه گل‌گهر را گشود و گلی سه‌امتیازی و حیاتی به ویرا و هواداران پرسپولیس تقدیم کرد. جالب است که این گل هم روی پاس ترابی زده شد تا مشخص شود این دو بازیکن به چه درک خوبی از یکدیگر رسیده‌اند.

 با اورونوف، پیش به سوی دفاع از عنوان قهرمانی: بدون شک سرخ‌پوشان برای دفاع از عنوان قهرمانی خود به حضور و درخشش این ستاره ازبکستانی احتیاج دارند؛ بازیکنی که با سرعت و تکنیک بالایش توانایی به هم ریختن هر خط دفاعی‌ای را دارد اما باید در زدن ضربات نهایی دقت بیشتری به خرج بدهد.

 جمعه سرنوشت‌ساز: حالا که پرسپولیس به لطف وینگر آماده ازبکستانی‌اش به صدر جدول نزدیک نشده، رقابت‌های هفته بیست‌وسوم داغ و داغ‌تر هم شده است. این بازی‌ها همگی قرار است روز جمعه برگزار شود و شاید حوالی ساعت ۲۲‌ معادلات صدر به هم بریزد. روز جمعه، استقلال که فعلا با یک امتیاز بیشتر صدرنشین است، باید در دیداری خارج از خانه با آلومینیوم بازی کند. شاگردان نکونام اگرچه تیم سختکوشی نشان داده‌اند ولی در این فصل کلی امتیاز خارج از خانه از دست داده‌اند و اگر قرار به تکرار چنین اتفاقی در این دیدار باشد، آن‌وقت پرسپولیس فرصت دارد تا در آخرین بازی هفته که قرار است از ساعت 20‌ برگزار شود و به مصاف ملوان بروند، با یک برتری صدرنشین شود.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز