تهران ۱۶.۷۳° كمينه ۱۴.۷۹°  بیشینه ۱۶.۹۹°
۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۸
علی اکبر ولایتی:

تصمیمی برای پیوستن به هیچ ائتلاف سیاسی اتخاذ نکردم

ولایتی: بنده تصمیمی برای پیوستن به هیچ‌یک از ائتلاف‌ها اتخاذ نکرده‌ام و امیدوارم با مشارکت حداکثری مردم شریف ایران شاهد مجلسی کارآمد در جهت مصالح انقلاب و عملی کردن دیدگاه مقام معظم رهبری تشکیل شود.
کد خبر: ۷۶۷۱

اخبار معاصر : علی اکبر ولایتی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به سوالی درباره ادعای برخی رسانه‌ها مبنی بر تشکیل ائتلاف 4 نفره با حضور حجت‌الاسلام ناطق‌نوری، آیت‌الله مقتدایی، علی لاریجانی و علی اکبر ولایتی تحت عنوان "اصولگرایان معتدل" برای انتخابات اسفندماه، اظهار داشت: در طی هفته‌های اخیر از سوی افراد و شخصیت‌های مختلف و فعالان سیاسی در ارتباط با انتخابات آینده مجلس، تماس‌هایی مبنی بر مشورت با اینجانب برقرار شده است.

وی افزود: بنده تصمیمی برای پیوستن به هیچ‌یک از ائتلاف‌ها اتخاذ نکرده‌ام و امیدوارم با مشارکت حداکثری مردم شریف ایران شاهد مجلسی کارآمد در جهت مصالح انقلاب و عملی کردن دیدگاه مقام معظم رهبری تشکیل شود.

همچنین آیت‌الله مرتضی مقتدایی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نیز با اشاره به خبر برخی رسانه‌ها درباره جلسه 4 جانبه حجت‌الاسلام ناطق‌نوری، علی لاریجانی، آیت‌الله مقتدایی و علی‌اکبر ولایتی، حضور خود در این جلسه را تایید کرد.

وی گفت که فقط یک جلسه برگزار شده است.

انتهای پیام
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز