تهران ۲۴.۹۱° كمينه ۲۲.۷۹°  بیشینه ۲۴.۹۹°
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۴
ترکش‌های گزارش پرونده فساد در فوتبال

پایان کار رسمی مهدی و افشاریان در فدراسیون

پایان کار رسمی مهدی و افشاریان در فدراسیون
رؤسای کمیته داوران و کمیته مسابقات سازمان لیگ از سمت خود رسما کنار رفتند.
کد خبر: ۷۶۷۲۲

رؤسای کمیته داوران و کمیته مسابقات سازمان لیگ از سمت خود رسما کنار رفتند.

به گزارش معاصر، پرونده فساد در فوتبال استان کرمان پیرامون اتفاقات رخ‌داده در باشگاه مس رفسنجان، در روزهای گذشته با جدیت ویژه‌ای دنبال شد و طبق آخرین خبرها و تأیید رسمی رئیس دادگستری استان کرمان، تخلفات صورت‌پذیرفته مربوط به سال ۱۴۰۰ و قبل از آن است و در این رابطه در زمستان سال گذشته پرونده‌ای در دستگاه قضائی استان کرمان تشکیل شده بود.

در این رابطه همچنین روز شنبه (۲۲ اردیبهشت) پنج نفر از افراد در کمیته داوران و اعضای فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و یک روزنامه‌نگار ورزشی جهت ادای توضیحات به دستگاه قضائی استان احضار و دعوت شده‌اند. سهیل مهدی، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ از سمت خود بعد از حواشی ایجادشده کناره‌گیری کرده بود و در روزهای اخیر زمزمه‌هایی درباره پایان همکاری فدراسیون فوتبال با خداداد افشاریان هم به گوش می‌رسید.

در حالی که اهالی فوتبال چشم‌انتظار اعلام خبری رسمی از سوی مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ بودند، سرانجام بعد از انتشار دو بیانیه از سوی کمیته اخلاق فدراسیون در زمینه رسیدگی ویژه به پرونده ایجادشده در این کمیته، سایت رسمی فدراسیون، پایان همکاری با مهدی و افشاریان را رسما اعلام کرد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز