تهران ۱۶.۷۳° كمينه ۱۳.۷۹°  بیشینه ۱۶.۹۹°
۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۸

دادکان هم به انتخابات بیاید،کم نمی‌آورم

علی کفاشیان از حضور پر قدرت در انتخابات آتی ریاست فدراسیون فوتبال خبر داد.
کد خبر: ۷۸۵۳
اخبار معاصر : علی کفاشیان درباره دیدار دوستانه ایران و نروژ و اینکه این مسئله به کجا رسید، گفت: قرار است هفته آینده دبیرکل فدراسیون فوتبال نروژ به ایران بیاید. ما صحبت‌های خودمان را در این خصوص انجام داده‌ایم، موافقت کی‌روش را داریم و باید درباره تاریخ برگزاری این بازی صحبت کنیم.

وی افزود: کی‌روش تاریخ‌هایی که مدنظرش بود را به ما اعلام کرد و حالا باید در این خصوص با نروژی‌ها به قطعیت برسیم. البته با توجه به خالی بودن برنامه بازی‌های ما در "فیفا دی" خردادماه 95، احتمال دارد در این تاریخ به مصاف نروژ برویم.

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان درباره بحث حضورش در انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: در این انتخابات ثبت نام خواهم کرد و منعی هم برای حضور در انتخابات ندارم. هر کسی هم فکر می‌کند می‌تواند به فوتبال کمک کند، می‌تواند به انتخابات بیاید و در نهایت مجمع در خصوص افراد نظر می‌دهد.

کفاشیان در پاسخ به این سؤال که در صورت آمدن محمد دادکان به انتخابات چه اتفاقی رقم خواهد خورد و آیا در رقابت با او کم می‌آورد یا خیر، خاطرنشان کرد: همانطور که گفتم، هرکسی بخواهد می‌تواند به انتخابات بیاید. من هم کم نمی‌آورم و در نهایت مجمع تصمیم می‌گیرد چه کسی رئیس فدراسیون شود.

انتهای پیام/
انتهای پیام
منبع: میزان
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز