تهران ۱۶.۷۳° كمينه ۱۳.۷۹°  بیشینه ۱۶.۹۹°
۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۸

دستگیری برادر همسر پیشین گالیانی به جرم سرقت لباس‌ بازیکنان میلان

برادر همسر پیشین نایب رئیس باشگاه میلان به جرم سرقت البسه بازیکنان روسونری در رختکن این تیم دستگیر شد.
کد خبر: ۸۲۹۸
گالیانیاخبار معاصر: در روزهای که توجه اکثر علاقمندان به فوتبال ایتالیا به خصوص طرفداران تیم میلان به نتایج ضعیف و شایعات پیرامون اخراج سرمربی این تیم، سینیشا میهایلوویچ است، خبری جنجالی درباره روسونری منتشر شده که حداقل برای مدتی میهایلوویچ و شاگردانش را از کانون توجه خارج می‌کند.

سایت فوتبال ایتالیا اعلام کرده است که یکی از جامه‌داران باشگاه میلان که برادر همسر پیشین آدریانو گالیانی، نایب رئیس این باشگاه هم محسوب می‌شود، به جرم سرقت پوشاک بازیکنان در رختکن زمین تمرینی روسونری دستگیر شده است.

بر اساس این خبر، مصطفی مدهون 52 ساله روز گذشته پس از آنکه دوربین‌های مداربسته رختکن تیم او را در حال سرقت پوشاک ورزشی بازیکنان نشان دادند، دستگیر شد.

برادر همسر پیشین گالیانی 12 سال در زمین تمرینی میلانلو کار می‌کرد و مسئولان باشگاه از چند ماه پیش به او برای سرقت برخی از لوازم بازیکنان مشکوک شده بودند و به همین دلیل اقدام به کار گذاشتن دوربین‌های مدار بسته برای اطمینان از درستی ظن خود نسبت به یکی از اعضای تیم جامه‌داران خود کردند. حدس آنها درباره مدهون درست بود و او در زمان تمرین بازیکنان، شروع به سرقت پوشاک آنها کرد.

پلیس پس از تماشای فیلم ضبط شده در دوربین‌های مدار بسته زمین تمرینی میلانلو، اقدام به بازرسی منزل مدهون کرد و در آنجا صدها قلم پوشاک و لوازم ورزشی کشف و ضبط کرد.



انتهای پیام/ انتهای پیام
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز