تهران ۱۸.۸۵° كمينه ۱۵.۷۹°  بیشینه ۱۸.۹۹°
۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۷

اعلام آرای انضباطی لیگ دسته اول و دوم فوتبال

کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص تخلف تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول و دوم فوتبال صادر کرد.
کد خبر: ۸۴۲۳
کمیته انضباطیاخبار معاصر: دیدار تیم‌های نساجی مازندران و گل گهر سیرجان از سری رقابت‌های لیگ دسته اول برگزار شد و از سوی آرمن گیلو بودا غیاش، مربی تیم گل گهر سیرجان تخلفاتی مبنی بر اعتراض به تصمیمات داوری که منجر به اخراجش شد، رخ داد. وی طبق بند 5 ماده 66 به توبیخ کتبی و پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

تیم نساجی مازندران نیز به دلیل فحاشی تماشاگرانش به داور بازی به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

محرومیت و جریمه برای مربی تیم مس رفسنجان
مسابقه تیم‌های پارسه تهران و مس رفسنجان از سری رقابت‌های لیگ دسته اول برگزار شد و از سوی رضا یوسفی، مربی تیم مس رفسنجان تخلفاتی مبنی بر بی اعتنایی به تذکرات داور چهارم، اعتراض و اهانت به داور بازی که در نهایت منجر به اخراجش شد، رخ داد. وی یک جلسه از همراهی تیم خود محروم شد و باید 5 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

محرومیت برای مربی تیم نیروی زمینی
دیدار تیم‌های نیروی زمینی و بعثت کرمانشاه از سری رقابت‌های لیگ دسته دوم برگزار شد.کمیته انضباطی به دلیل تخلف علی باغمیشه، مربی تیم نیروی زمینی، وی را به یک جلسه محرمیت از همراهی تیم خود محروم کرد و این مربی باید 5 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

جریمه 40 میلیونی برای تیم غدیر هشتگرد و تربیت نوین یزد
مسابقه فوتبال تیم‌های آینده سازان برق شیراز و یاران غدیر هشتگرد از سری رقابت‌های لیگ دسته دوم قرار بود روز 19 آبان برگزار شود. به دلیل عدم حضور غیر موجه تیم یاران غدیر هشتگرد، این تیم به پرداخت 40 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

همچنین قرار بود تا دیدار تیم‌های پارس جنوبی جم و تربیت نوین یزد از سری رقابت‌های لیگ دسته دو، قرار بود تا در روز سوم آذر انجام شود که به دلیل عدم حضور تیم تربیت نوین یزد، این بازی برگزار نشد.

کمیته انضباطی تیم تربیت نوین یزد را به پرداخت 40 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.


انتهای پیام/

انتهای پیام
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز