تهران ۱۴.۸۴° كمينه ۱۴.۸۴°  بیشینه ۱۴.۹۹°
۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸

صحنه تاسف‎آور در ورزش بانوان +عکس

اینجا لیگ برتر فوتبال بانوان است، لیگی که اگر بر روی آن تامل کنید صحنه ها و اتفاقات تاثر برانگیزی می بینید.
کد خبر: ۸۸۷۷
اخبار معاصر: اینجا چون لیگ برتر فوتبال مختص بانوان است بنابراین نیازی نیست بر روی کیفیت رقابت ها دقت چندانی شود. سر موقع پرداخت کردن حق و حقوق بازیکنان و حتی توجه به آن نیز اصلا مهم نیست. اینجا کیفیت لباس هایی که در اختیار بازیکنان قرار می گیرد و البته ایاب و ذهاب بازیکنان هم ابدا موضوع قابل توجهی به شمار نمی رود.

لیگ برتر فوتبال بانوان فاقد کیفیت های یک لیگ استاندارد است و متاسفانه کمتر توجهی به آن می شود. موضوعاتی که در لیگ برتر مردان می تواند به جنجالی بزرگ تبدیل شود در لیگ بانوان عادی ترین اتفاقات به شمار می رود حتی اگر بازیکنان روی یکدیگر عمدا خطا کنند، حتی اگر تبانی شود و حتی اگر بی پولی کمر صدرنشین اصفهانی لیگ برتر را بشکند. مربیان نیز چون در لیگ برتر فوتبال بانوان مربی گری می کنند نیازی نمی بینند که دانش مربی گری خود را ارتقا دهند.

عدم توجه به لیگ برتر فوتبال بانوان خیلی بیشتر از این می تواند مورد توجه قرار بگیرد اما نکته تاسف بار این است که منتقدان همیشگی فوتبال ایران به خود زحمت نمی دهند تا درباره لیگ برتر فوتبال بانوان هم نظر بدهند. در واقع می توان اینگونه تعبیر کرد هر کجا نفعی در کار باشد خیلی راحت هم می توان انتقاد کرد وگرنه فوتبال بانوان که هیچ نفعی برای هیچ فردی به دنبال ندارد.

عکسی که در ادامه می بینید یکی از تصاویری است که از هفته اخیر لیگ برتر فوتبال بانوان ثبت شده است. جایی که اصلا به زمین فوتبال شباهت ندارد و طبیعتا بازیکنان در چنین زمینی کمتر می توانند چیزی به نام فوتبال بازی کردن را به نمایش بگذارند. فرض کنید پرسپولیس و یا استقلال قرار بود در چنین زمینی به میدان بروند! جنجالی به پا می شد که امروز تیتر نخست تمام روزنامه های ورزشی را به خود اختصاص می داد.

یک صحنه تاسف آور در ورزش بانوان


انتهای پیام/
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز