پیام های خود را برای انتشار می توانید در قسمت "تماس با ما" ارسال کنید      
تهران ۱۶.۷۳° كمينه ۱۵.۷۹°  بیشینه ۱۶.۹۹°

آرشیو

از تاريخ:
تا تاریخ:
تعداد نتايج:
1
وزارت امور خارجه ایران «نیچیروان بارزانی» رئیس اقلیم کردستان با وزیر امور خارجه ایران دیدار کرد

«نیچیروان بارزانی» رئیس اقلیم کردستان عراق که در رأس هیئتی عالی‌رتبه از مقامات اقلیم کردستان، به تهران سفر کرده است؛ با دکتر «حسین امیرعبدالهیان» وزیر امور خارجه ایران، دیدار و گفت‌وگو کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال: ورود بانوان به ورزشگاه منع نمی‌شود

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: ورود بانوان به ورزشگاه به‌هیج‌وجه منع نمی‌شود، اما باید باشگاه‌ها هواداران خود را به بهترین شکل ممکن کرامت کنند و از زمان ورود تا خروج از ورزشگاه به بهترین شکل ممکن از بانوان ایران پذیرایی کنند،

ختم رسیدگی به پرونده تتلو؛ تتلو:قصدم ترویج موادمخدر نبود؛ می‌خواستم جایگزین گیاهی معرفی کنم

تتلو گفت: قصدم ترویج موادمخدر نبود، می‌خواستم برای کسانی که آلوده به مشروبات الکی و مواد مخدر هستند جایگزین گیاهی معرفی کنم تا ضرر کمتری داشته باشد که این اشتباه بوده و اشتباهم را می‌پذیرم.

معاون محیط زیست طبیعی جریمه شکار غیرمجاز حیات‌ وحش ۳.۹ برابر شد

در پی تشکیل چهارمین جلسه شورای عالی محیط زیست، معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست از افزایش ۳.۹ برابری جریمه شکار غیرمجاز خبر داد

فوت ۱۱۰۰ بیمار به دلیل نبود دارو! آمار هولناک از فوت بیماران تالاسمی در ایران

رئیس انجمن تالاسمی ایران می گوید: ۴۰ درصد بیماران باید داروی خارجی مصرف کنند، اما سال گذشته فقط ۱۲ درصد واردات دارو داشتیم و امسال هم که هنوز وارداتی اتفاق نیفتاده است.

سقوط به کف خیابان جزئیاتی از پرونده مرگ بلاگر معروف مشهدی

ماجرای این پرونده به چند روز قبل بازمی‌گردد که طلا با خودرو پژو ۲۰۷ خود وارد پارکینگ یک ساختمان هفت‌طبقه فوق لوکس در خیابان صارمی ۲۳ می‌شود. اما دقایقی بعد بر اثر سقوط از روف گاردن (بام سبز) این ساختمان درست کف خیابان کشته می‌شود.

بازار رهن و اجاره کجای تهران می‌توانیم با ۴۰۰ میلیون خانه رهن کنیم؟+جدول

بازار اجاره در روزهای اخیر حاکی از آن است که با 400 میلیون تومان می‌توان در محله‌ جی، آپارتمانی 55 متری و 8 سال ساخت به همراه آسانسور و پارکینگ، و یا در محله نواب آپارتمانی 45 متری و 6 سال ساخت، به همراه پارکینگ، آسانسور رهن کامل اجاره کرد.

بازار زنانه فروش ها کساد شد گلایه کسبه از حضور گشت ارشاد در خیابان ها

روزنامه اعتماد روز چهارشنبه 12 اردیبهشت از گلایه کسبه لباس زنانه فروش از تاثیر حضور گشت ارشاد در بازارشان گزارشی تهیه کرده :مشتری‌های ما ۶۰ درصد کم شده‌اند.

کشور سنگاپور جامعه‌ای که مرگ را کشت؛ راز عمر ۱۰۰ ساله مردم سنگاپور چیست؟

9 اصل طول عمر مردم سنگاپور عبارتند از: حرکت طبیعی در زندگی روزمره؛ داشتن هدف؛ داشتن روتین‌هایی برای کاهش استرس؛ توقف غذا خوردن تا مرز ۸۰ درصد سیری؛ مصرف بیشتر غذاهای گیاهی؛ عضویت در یک جامعه؛ حفظ روابط نزدیک با عزیزان ...

آخرین اخبار روز