پیام های خود را برای انتشار می توانید در قسمت "تماس با ما" ارسال کنید      
تهران ۱۸.۷۳° كمينه ۱۸.۷۳°  بیشینه ۱۸.۹۹°

آرشیو

از تاريخ:
تا تاریخ:
تعداد نتايج:
1
فقط تلفنی با دوستانم صحبت می‌کنم خداحافظی سلنا گومز با ۴۳۰ میلیون کاربر

سلینا گومز، که بالاترین تعداد دنبال کننده را با ۴۲۹ میلیون کاربر به عنوان یک زن در اینستاگرام دارد، اعلام کرد که خود از این رسانه اجتماعی بیرون آمده است.

علیرضا داودنژاد رضا داودنژاد درگذشت

خانواده رضا داودنژاد بازیگر سینما و تلویزیون تایید کرد او که از چندماه قبل در پی عفونت خونی در بیمارستان بستری بود، سیزدهم فروردین‌ماه از دنیا رفت.

هفته فیلم ایتالیا برگزار می شود

هفته فیلم ایتالیا با عنوان «دریچه‌ای به سوی سینمای ایتالیا» به همت موسسه هنر و تجربه سینمای ایرانیان و سفارت ایتالیا در ایران، یازدهم تا پانزدهم آذرماه برگزار می‌شود.

با همکاری سازمان جهان دانشگاهی و دانشگاه های سراسر کشور ششمین دوره از مسابقات کتابخوانی هشت بهشت برگزار می شود

معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران با همکاری دانشگاه‌های سراسر کشور ششمین مرحله از مسابقات کتابخوانی هشت بهشت را با در نظر گرفتن سهمیه ویژه برای برگزیدگان نودانشجو از ابتدای آذرماه آغاز کرد.

طرح مسکن ۳۰ متری و "ازدواج سفید"

شاید ایده ساخت مساکن خوابگاهی یا پانسیونی برای کشورهای غربی که در آن متوسط بعد خانوار کمی بیش از ۲ است و مفاهیمی هم‌چون ازدواج سفید و زندگی مجردی را علی‌الظاهر پذیرفته‌اند، توجیه داشته باشد.

رهبر انقلاب در مراسم تقدیر از مهمان‌نوازی موکب‌داران عراقی و خادمان راهپیمایی اربعین: راهپیمایی عظیم اربعین نشانه اراده پروردگار بر نصرت امت اسلامی است

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای خطاب به موکب‌داران عراقی بیان داشتند آنچه برای ما نقل می‌شود از رفتار شما برادران عزیز در مواکب میان راه و رفتار کریمانه‌ شما با زائران حسینی، در دنیا نظیر ندارد؛ هم‌چنان که راه‌پیمایی اربعین در تاریخ نظیر ندارد.

آخرین اخبار روز