پیام های خود را برای انتشار می توانید در قسمت "تماس با ما" ارسال کنید      
تهران ۱۶.۵۱° كمينه ۱۶.۵۱°  بیشینه ۱۶.۹۹°

آرشیو

از تاريخ:
تا تاریخ:
تعداد نتايج:
1
کنایه سنگین عباس عبدی؛ نعمت عقل بین همه انسان‌ها برابر توزیع شده اما نواصولگرایان قصد استفاده از آن را ندارند

عباس عبدی نوشت: جناح نواصولگرایان فقط دوست دارند نیش بزنند؛ نیشی که اقتضای طبیعت آنان است تا از روی درایت و آینده‌نگری. جالب است که نعمت عقل بیش از هر چیز دیگری میان انسان‌ها به نسبت برابر توزیع شده است

بازی جدید قالیباف برای حفظ صندلی ریاست تندروها شمشیر را از رو بسته اند /وعده های عجیب کاندیداهای ریاست مجلس

رسیدن قالیباف به ریاست مجلس حتی اگر بخش عمده‌ای از لیست ائتلافی شانا و پایداری در دور دوم هم رأی بیاورند، کاری دشواری به نظر می‌رسد؛ رقابتی که با پایان دوره اول انتخابات شروع شد و به مرور شاهد تحرکاتی در این زمینه از سوی رای‌آورندگان هستیم.

درگیری مسلحانه درگیری با یک تیم تروریستی در زاهدان

در پی رصد و پایش اطلاعاتی، یک تیم تروریستی در زاهدان توسط نیروهای امنیتی شناسایی و به محاصره درآمده و درگیری میان نیروهای امنیتی و این تیم تروریستی در جریان است.

سخنگوی حزب اعتدال و توسعه نامه‌نگاری حسن روحانی با شورای نگهبان ‌خط‌و‌نشان روحانی

چهارشنبه هفته گذشته بود که نامه سوم روحانی به شورای نگهبان درباره ارائه مستندات ردصلاحیتش ارسال شد و رئیس‌جمهور سابق با ارسال سومین نامه خود به این شورا، تأکید کرد چنانچه تا چند روز دیگر مستندات ردصلاحیت دریافت نشود،

روزنامه جمهوری اسلامی: دولت رئیسی، دولت تکذیبیه است!

متأسفانه واقعیتی که مسئولان از آن طفره رفته و سعی در لاپوشانی کردن آن دارند اینست که زخم عفونی تحریم هر روز عمیق‌تر شده و گستره‌های بیشتری از جامعه را زمینگیر می‌کند.

نماینده مجلس: احساس عدم امنیت مردم سیستان و بلوچستان را زجر می‌دهد

نماینده مردم سیستان و بلوچستان گفت: شرایط خوبی نیست. مردم نگران هستند. احساس ‌عدم امنیت بیشتر زجرشان می‌دهد. در طول یک ماه حدود ۲۸-۲۹ نفر فقط در حوزه سیستان شهید دادیم و در حوزه بلوچستان هم همین‌طور،‌ تعدادی شهید دادیم.

درویشیان با تشریح گشت ارشاد مدیران دولت با کسی تعارف ندارد

رئیس دفتر بازرسی ویژه رییس‌جمهور گفت: شفافیت، جلوگیری از تعارض منافع، شایسته گزینی، تسهیل در انجام امور، شناسایی بسترها و گلوگاه های فساد و مبارزه قاطع با فساد مورد تاکید دولت مردمی است و برای اجرای آن با کسی تعارف نداریم.

مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری شبکه ملی تنظیم‌گری ایران رونمایی شد

شبکه ملی تنظیم‌گری ایران امروز با حضور نهادهای ذیربط با محوریت مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری رونمایی شد.

به نقل از سایت حسن روحانی دلایل رد صلاحیت حسن روحانی اعلام شد

حسن روحانی: موارد رد صلاحیت یکی ادعای اهانت به قوه قضائیه و شورای نگهبان است و دیگری عدم ایستادگی در برابر غرب و اشکال در اجرای برجام و… این پاسخ هم به این دلیل است که باور دارم جایگاه شورای نگهبان مقدس است...

آخرین اخبار روز