پیام های خود را برای انتشار می توانید در قسمت "تماس با ما" ارسال کنید      
تهران ۱۹.۹۱° كمينه ۱۸.۷۹°  بیشینه ۱۹.۹۹°

آرشیو

از تاريخ:
تا تاریخ:
تعداد نتايج:
درویشیان با تشریح گشت ارشاد مدیران دولت با کسی تعارف ندارد

رئیس دفتر بازرسی ویژه رییس‌جمهور گفت: شفافیت، جلوگیری از تعارض منافع، شایسته گزینی، تسهیل در انجام امور، شناسایی بسترها و گلوگاه های فساد و مبارزه قاطع با فساد مورد تاکید دولت مردمی است و برای اجرای آن با کسی تعارف نداریم.

مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری شبکه ملی تنظیم‌گری ایران رونمایی شد

شبکه ملی تنظیم‌گری ایران امروز با حضور نهادهای ذیربط با محوریت مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری رونمایی شد.

به نقل از سایت حسن روحانی دلایل رد صلاحیت حسن روحانی اعلام شد

حسن روحانی: موارد رد صلاحیت یکی ادعای اهانت به قوه قضائیه و شورای نگهبان است و دیگری عدم ایستادگی در برابر غرب و اشکال در اجرای برجام و… این پاسخ هم به این دلیل است که باور دارم جایگاه شورای نگهبان مقدس است...

سند منتشرشده جعلی است پاسخ کیهان به گزارش بی بی سی درباره نیکا شاه کرمی

ساعاتی پس از انتشار اسنادی درباره تجاوز و قتل نیکا شاکرمی، حساب رسمی بی‌ بی‌ سی فارسی در شبکه اجتماعی ایکس عنوان داشت: به دلیل حفظ امنیت افرادی که اسناد را به دستش رسانده‌اند اسناد را بازسازی کرده‌ است.

هزینه یک شب اقامت در گراند هتل چند؟ پشت پرده مهمانی مجلل برای منتخبان مجلس دوازدهم

به نظر می‌رسد تیم قالیباف با اسکان لاکچری و خارج از عرف منتخبان مجلس دوازدهم در مرکز پایتخت درصدد نمک‌گیر کردن آن‌ها برای اخذ رای به ریاست مجدد قالیباف بر مجلس هستند، آن هم از جیب بیت‌المال و به اسم آموزش منتخبان.

نکته قابل توجه نمایشگاه ایران اکسپو چراگشت ارشاد فقط برای دختران و زنان ایرانی است

«نکته قابل توجه نمایشگاه ایران اکسپو، عدم فعالیت گشت ارشاد در این محیط است که به نظر می‌رسد علت آن حضور تاجران خارجی است. مشخص نیست اگر قصد برخورد قانونی با کشف حجاب وجود دارد، چرا گشت ارشاد در این مکان حضور ندارد؟»

از طریق یک منبع آگاه بازداشت موعود شمخانی تأیید شد

بازداشت موعود شمخانی معاون فنی سابق سازمان منطقه آزاد اروند و برادرزاده دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی تایید و اعلام شد وی به اتهام دریافت رشوه و فساد مالی در آبادان بازداشت شده است

روحانیت را به حکومت وابسته نکنید انتقاد روزنامه جمهوری اسلامی از بودجه دولتی برای حوزه های علمیه

بودجه‌های دریافتی حوزه‌ها بیش از آنکه صرف طلاب نیازمند شود به پشت‌میزنشینانی می‌رسد که حوزه‌های علمیه بدون آن میزها هم می‌توانند ادامه حیات بدهند و چه بسا حیات بهتر. با توجه به این واقعیت‌ها آیا بهتر نیست روحانیت خودش پیش‌قدم شود ...

رشیدی کوچی: برخی می خواهند در هفته آخر مجلس طرح صیانت را در دستور کار بیاورند

کاری به دیدگاه زارع پور وزیر ارتباطات ندارم؛ ایشان فرد خوبی است، اما من اگر یک روز در یک دولتی وزیر باشم وقتی ببینم حرفم خریدار ندارد استعفا می‌دهم و بیرون می‌آیم؛ چرا کاسه کوزه‌ها را سر دیگران بشکنم؟! ایشان اگر نمی‌تواند به مردم بگوید.

جمیله علم الهدی: به ایران بیایید و وضعیت زنان را ببینید

جمیله علم الهدی همسر سید ابراهیم رئیسی با اشاره به اخباری که رسانه‌های غربی درباره برخورد بد با زنان ایرانی منتشر می‌کنند، گفت: از رسانه‌های غربی می‌خواهم که به ایران بیایند و وضعیت را خودشان ببینند.

آخرین اخبار روز