پیام های خود را برای انتشار می توانید در قسمت "تماس با ما" ارسال کنید      
تهران ۲۱.۷۳° كمينه ۲۱.۵۱°  بیشینه ۲۱.۹۹°

آرشیو

از تاريخ:
تا تاریخ:
تعداد نتايج:
1
کارشناس تکتونیک: تا سال ۱۴۰۹ اصفهان تبدیل به بیابان می شود

ما ۴۵ برابر نرخ جهانی در اصفهان فرونشست داریم. خرداد ۱۴۰۰ تا خرداد ۱۴۰۱ به وسیلهٔ جی.پی.اس‌های دو فرکانس ۲۴ ایستگاه در اصفهان نشان داد که نرخ فرونشست در شمال غرب تا شمال شرق اصفهان سرعت بیشتری پیدا کرده ...

سرپرست شیلات شهرستان چابهار آتش‌سوزی در لنج صیادی چابهار

سعیدی سرپرست شیلات شهرستان چابهار گفت: انفجار گاز اکسیژن جوشکاری باعث آتش سوزی لنج صیادی در اسکله هفت تیر شهرستان چابهار شد.

معاون وزیر کشور تصویب استان تهران شرقی در کمیسیون سیاسی دولت

معاون وزیر کشور از ادامه روند تشکیل استان تهران شرقی خبر داد و گفت: این تقسیمات فرآیندی دارد که در حال پیگیری است و تاکنون در کمیسیون سیاسی دولت مصوب شده و بر اساس قانون باید در دولت و مجلس بررسی شود.

یگان امداد شهرستان بندرعباس دلیل توقیف مرسدس بنز ۲۰۰ میلیاردی در هرمزگان چه بود؟

مأموران انتظامی یگان امداد شهرستان بندرعباس هنگام گشت در یکی از جاده های فرعی و روستایی واقع در حوالی روستای چاه خرگ این شهرستان به یک دستگاه خودرو سواری بنز s۵۵۰ مشکوک شده و دستور توقف دادند.

سازمان جهاد کشاورزی استان فارس برگزاری بیستمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی اردیبهشت ماه در شیراز

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: بیستمین نمایشگاه بین المللی نهاده ها، سیستم‌های نوین آبیاری و همچنین بیستمین نمایشگاه ادوات و ماشین آلات، قطعات و مکانیزاسیون کشاورزی اردیبهشت ماه جاری در شیراز برگزار می شود.

سیل در سیستان و بلوچستان قطع برق و مسدود شدن راه ۱۵۴ روستا

هم اکنون برق ۱۲ روستا در این شهرستان شامل کوراندپ، منطقه سرگوست بنت، روفنان و گیمک، احمداباد، کوراندپ، ترانی، چاکری کچ، بنگلی سول، هادرت، ریکو، گجویی و منه قطع است.

پیرو هشدار هواشناسی مدارس این استان‌ها غیرحضوری شد

پیرو هشدار هواشناسی مبنی بر فعالیت سامانه بارشی از امروز سه شنبه در سیستان و بلوچستان مدارس برخی شهرهای جنوب استان غیر حضوری شد.

کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر طرح ترافیک ۴۰ ساله تهران نیازمند جراحی

سالهاست که مدیران شهری برای کنترل ترافیک و تسهیل در تردد طرح ترافیک را در معابر مرکزی تهران اجرایی می‌کنند، طرحی که حالا با گذشت چهار دهه از اجرای آن به لزوم بازبینی و تغییرات این طرح اشاره می‌شود.

هشدار یک مقام مسئول: زنان ایرانی لطفا صوری ازدواج نکنید

برخی از اتباع خارجی غیرمجاز با حربه‌های مختلف و سوءاستفاده از حسن نیت خانواده‌های ایرانی، به صورت صوری به طمع دریافت اقامت با بانوان ایرانی ازدواج می‌کنند...

رئیس پلیس راه البرز جاده چالوس یک‌طرفه می‌شود

رئیس پلیس راه البرز از اجرای محدودیت ترافیکی در جاده کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال روز جمعه ۱۷ فروردین ماه در محدوده استان البرز خبر داد.

رئیس جامعه حرفه‌ای هتل‌داران خراسان رضوی جزئیات تازه از توزیع گوشت الاغ در یک هتل مشهد

رئیس جامعه حرفه‌ای هتل‌داران خراسان رضوی گفت: «در ماجرای پیدا شدن گوشت الاغ که چند روز اخیر انتشار یافت، این ماجرا نادرست و ناقص اطلاع‌رسانی شده بود؛ زیرا حتی یک گرم از این گوشت به مصرف نرسید.»

آخرین اخبار روز