پیام های خود را برای انتشار می توانید در قسمت "تماس با ما" ارسال کنید      
تهران ۲۳.۸۵° كمينه ۲۳.۷۳°  بیشینه ۲۴.۷۹°

آرشیو

از تاريخ:
تا تاریخ:
تعداد نتايج:
رئیس جامعه حرفه‌ای هتل‌داران خراسان رضوی جزئیات تازه از توزیع گوشت الاغ در یک هتل مشهد

رئیس جامعه حرفه‌ای هتل‌داران خراسان رضوی گفت: «در ماجرای پیدا شدن گوشت الاغ که چند روز اخیر انتشار یافت، این ماجرا نادرست و ناقص اطلاع‌رسانی شده بود؛ زیرا حتی یک گرم از این گوشت به مصرف نرسید.»

رئیس پلیس راه استان مازندران احتمال یکطرفه شدن جاده کندوان

رئیس پلیس راه استان مازندران از احتمال یک طرفه شدن محور کندوان خبر داد. رئیس پلیس راه استان مازندران از احتمال یک طرفه شدن محور کندوان خبر داد.

ستاد سفر استان‌های پرتردد و پرسفر اعلام شدند

ستاد سفر از کاهش ترددهای جاده‌ای در آغاز سفرها و در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته خبر داد و همچنین‌ درباره استان‌های پرمسافر و مناطقی که در هفته پیش رو هشدار قرمز و نارنجی هواشناسی گرفتند

مدیریت حوادث آذربایجان غربی ۱۸ دانش‌آموز دختر در ارومیه مسموم شدن

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث آذربایجان غربی از مسمومیت ۱۸ دانش آموز در یکی از کلاس‌های مدارس دخترانه در ارومیه خبر داد.

امام جمعه اردبیل: سیستم انتخاباتی ایران به نحوی است که امکان تخلف نیست

آیت الله عاملی بیان کرد: آنچه در انتخابات ایران نقش ایفا می‌کند رای مردم است نه امکان گم شدن وجود دارد تا کسی بگوید رای من کو و نه امکان جابجایی. مبادا یک طرف قبل از اعلان رسمی توسط مسئولین مطلبی را اعلام بکند.

هرمزگان در آستانه دومین سفر رئیسی بهره‌برداری از کارخانه‌ای که قیر ایران را به شرق دور و آفریقا می‌رساند

فاز نخست پروژه پتروپالایش آذرخش بندرعباس با ظرفیت یک‌هزار و ۵۰۰ تن تولید قیر در شرایطی آماده بهره‌برداری با حضور رئیس دولت سیزدهم است که ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی و سرمایه‌گذاری انجام‌شده در این پروژه از سال ۱۴۰۰ تا بهمن ۱۴۰۲ تحقق یافته است.

آخرین اخبار روز