تهران ۱۹.۹۱° كمينه ۱۹.۷۹°  بیشینه ۱۹.۹۹°
۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹

بیش از ۲۵۰ کیلوگرم مواد مخدر در تهران کشف شد

پلیس های مبارزه با موادمخدر پاینخت،۲۵۰ کیلوگرم مواد مخدر شامل ۱۲۵ کیلو و ۸۰۰ گرم هروئین و ۱۲۹کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک کشف کردند.
کد خبر: ۱۲۰۵۱
در راستای مبارزه قاطعانه و همه جانبه پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب علیه قاچاقچیان و سوداگران مرگ، ماموران عملیات ویژه این پلیس با انجام چندین مرحله تحقیقات گسترده پلیسی و بررسی های شبانه روزی دریافتند، چند قاچاقچی حرفه ای و سابقه دار مواد مخدر مترصد انتقال مقادیری مواد مخدر از مرزهای شرقی کشور به تهران هستند.

ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی و با انجام یک سری اقدامات گسترده اطلاعاتی خودروی پژو ۴۰۵ حامل مواد مخدر را در جاده چرمشهر به ورامین شناسایی و بلافاصله تحت رصد اطلاعاتی قرار دادند.

به دنبال این موضوع ماموران در صدد متوقف کردن خودروی مذکور در ۵ کیلومتری شهر ورامین برآمدند و به راننده خودرو دستور ایست دادند اما راننده بدون توجه به دستور پلیس فرار را بر قرار ترجیح داد و گریخت، با فرار متهم عملیات تعقیب و گریز پلیسی آغاز شد و با توجه به اینکه کنترل خودرو برای ماموران میسر نبوده ضمن رعایت قانون به کارگیری سلاح پس از شلیک ۳ تیر هوایی در حالی که راننده توجهی به هشدار پلیس نمی کرد و همچنان بر فرار جنون آمیز خود ادامه می داد، در یک فرصت مناسب ضمن شلیک دو تیر به چرخ عقب خودرو موفق شدند خودرو را به سمت شانه خاکی جاده کشانده و متوقف کنند.

خودرو بلافاصله به مقر پلیس منتقل شد و پس از بازرسی دقیق بیش از ۲۵۰ کیلوگرم مواد مخدر شامل ۱۲۵کیلو و ۸۰۰ گرم هروئین و ۱۲۹کیلو و ۴۰۰ گرم مواد مخدر تریاک کشف شد.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : مواد مخدر تهران کشف
ارسال نظر

آخرین اخبار روز